Czego potzreba do szczescia kobiecie...

11. Data: 2006-12-14 15:13:41

Temat: Re: Czego potzreba do szczescia kobiecie...
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"elGuapo" <e...@v...pl> wrote in message
news:1166108559.286383.135440@f1g2000cwa.googlegroup
s.com...

>Niech zgadnę - czyżby pobluzgać sobie było jedną z nich?

Nie, nie o to chodzilo.
Zupelnie nie w tym kierunku podazasz
--

Bluzgacz
GG:5015

12. Data: 2006-12-14 15:16:53

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> "Maja" <j...@i...pl> wrote in message
s.com...

> Maly nie jest - to przyznam, ale taka mam "urode" i chuj.
> A z tym co napisalem powyzej to najszczersza prawda.

Bluzgaczu, czyżbyś się nawrócił lub chociażby troszkę
odmienił??? Jakie to miłe, tuż przed świętami! :))) (Szczerze:)

Pozdrawiam,
Maja

13. Data: 2006-12-14 15:31:05

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:

> "elGuapo" <e...@v...pl> wrote in message
s.com...

> Nie, nie o to chodzilo.
> Zupelnie nie w tym kierunku podazasz

No to jednak spudłowałem :(

NeG

14. Data: 2006-12-14 16:37:05

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz w news:elrn3g$egv$1@registered.motzarella.org napisał(a):

> Tak naprawde pieniadze nie sa wazne w zyciu.
> Jest wiele innych i wazniejszych rzeczy.

Jak to było? "Piniondze to nie wszystko, ale wszystko bez pinindzy to ch..."

Pieniądze same w sobie to tylko kawałki plastiku, papieru, metalu, bity.
Jednak lepiej je mieć niż ich nie mieć. Wie o tym każdy kto mógłby żyć
normalnie (w ogóle mógłby żyć) gdyby były pieniądze na operację, lekarstwa.
Każdy kto próbuje jakoś oszukać głód, kto musi odmawiać swojemu dziecku
praktycznie wszystkiego - nawet lizaka za 50 groszy. I tak dalej.

pozdrawiam
Greg

15. Data: 2006-12-14 16:51:16

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg wrote:

> Pieniądze same w sobie to tylko kawałki plastiku, papieru, metalu, bity.
> Jednak lepiej je mieć niż ich nie mieć.
( ...)
>pieniądze na operację, lekarstwa.
(...)

Dotykasz sedna - pieniądze są absolunie nieważne, ważne jest tylko
to, co dzięki nim można mieć. Ważne są dobra i usługi, a
pieniądze to tylko wygodny środek wymienny za nie.

NeG

16. Data: 2006-12-14 17:50:55

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@g...com> napisał(a):

> "Maja" <j...@i...pl> wrote in message
s.com...

> Maly nie jest - to przyznam, ale taka mam "urode" i chuj.

Mnie sie podoba.

> A z tym co napisalem powyzej to najszczersza prawda.

Sa wazniejsze rzeczy od pieniedzy, masz racje, ale nikt mi nie powie ze
pieniadze nie sa dopelnieniem do szczescia.

17. Data: 2006-12-14 18:00:34

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

" Himera" <h...@g...pl> wrote in message

> Mnie sie podoba.

Hmm.....
<zawstydzony>

> Sa wazniejsze rzeczy od pieniedzy, masz racje,

Wiem ze mam racje.
Chodzilo mi o nieruchomosci, papiery wartosciowe i kosztownosci.

18. Data: 2006-12-14 21:23:27

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@g...com> napisał(a):

> " Himera" <h...@g...pl> wrote in message

> Hmm.....
> <zawstydzony>

buzka:)

> Wiem ze mam racje.
> Chodzilo mi o nieruchomosci, papiery wartosciowe i kosztownosci.

that's my boy:)

19. Data: 2006-12-14 22:45:06

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> that's my boy:)

Widzę w tym, fascynację pomiarem :-)))
Aż boję się spytać o wynik.

ett
------
"Rzeczywistość wygląda..."

20. Data: 2006-12-15 22:03:30

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

" Himera" <h...@g...pl> wrote in message

> that's my boy:)

Czy to oznacza Kasiu, ze nawet ja moge miec jakies szanse u kobiet?
--

Bluzgacz
GG:5015
alt.pl.zbluzgaj - moim drugim domem

jednakże.../jakkolwiek. ../ale....
Puk... puk...
Re: psychologia- przedmiot- zadanie domowe
Nie lubie..
Re: Pobawiłem się w małego śledczego