Czemu dwa żółtka są zabronione?

1. Data: 2006-02-14 09:42:15

Temat: Czemu dwa żółtka są zabronione?
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://media.wp.pl/wiadomosc.html?kat=15151&wid=8187
169

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

2. Data: 2006-02-14 09:54:58

Temat: Re: Czemu dwa żółtka są zabronione?
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dss8lm$f98$1@nemesis.news.tpi.pl...
> http://media.wp.pl/wiadomosc.html?kat=15151&wid=8187
169

> --
> "Żałuj za dowcipy, synu!"
> Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Lanie wody jak zwykle

u mnie na targu mozna czasem kupić takie jajka i często lekko potłuczone bo
nie mieszcza w wytłaczarki..

ale żeby scigali sprzedawce...to nie widziałem...

3. Data: 2006-02-14 12:23:39

Od: Rafał-108 <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):

> u mnie na targu mozna czasem kupić takie jajka i często lekko potłuczone bo
> nie mieszcza w wytłaczarki..
>
> ale żeby scigali sprzedawce...to nie widziałem...

Dlatego, że jakiś popaprany unijny debil urzędas wie lepiej co jest dla
Ciebie dobre.
Chcieliśta Uerosojuza - no to macie!!
Najlepszy dowód że członkostwo w tym popapranym bękarcie zwanym unią
jest dla Polski szkodliwe.

PRECZ Z BRUKSELSKIM OKUPANTEM!!!!

Rafał-108

4. Data: 2006-02-14 12:37:45

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Feb 2006 13:23:39 +0100 I had a dream that Rafał-108 <r...@o...pl>
wrote:
> [...]
>Ciebie dobre.
>Chcieliśta Uerosojuza - no to macie!!
>Najlepszy dowód że członkostwo w tym popapranym bękarcie zwanym unią

Heh, a kolejny przemądrzały usenetowiec nie potrafi czytać ze zrozumieniem.
UE wymaga, żeby na jajku była pieczątka producenta, a już czysto polskie
przepisy określają rozmiary jajek.

--
Grzegorz Janoszka

5. Data: 2006-02-14 12:44:13

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciebie dobre.
> Chcieliśta Uerosojuza - no to macie!!
> Najlepszy dowód że członkostwo w tym popapranym bękarcie zwanym unią

Oj! Nie rzucaj słów pochopnie! Uważasz, że jaja z podwójnym żółtkiem to jest
normalność? Że takie jaja "zrobiły" się bez ingerencji człowieka. A kurę z
czterema udami byś negował?
Pozdrawiam Areta

6. Data: 2006-02-14 12:51:20

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj! Nie rzucaj słów pochopnie! Uważasz, że jaja z podwójnym żółtkiem to
jest
> normalność? Że takie jaja "zrobiły" się bez ingerencji człowieka. A kurę
> czterema udami byś negował?

Serio piszesz czy żartujesz? Uważasz, że podwójne żółtka to jakieś
manipulacje? Przecież bardzo często w stadku wiejskich kur znajdują się
takie, które znoszą jajka z podwójnymi zółtkami.

pozdrawiam
Basia

7. Data: 2006-02-14 12:57:09

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia napisal(a):

> [...]
> manipulacje? Przecież bardzo często w stadku wiejskich kur znajdują się
> takie, które znoszą jajka z podwójnymi zółtkami.

To napewno są właśnie te kury z czterema udami :P
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
*************************www.madej.master.pl ************************

8. Data: 2006-02-14 13:01:56

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> To napewno są właśnie te kury z czterema udami :P
> Ania

A matki, rodzące bliźnięta jednojajowe, ile mają ud? :P

--
Ania

Głosowanie na blog roku 2005: http://tinyurl.com/8jrzv

9. Data: 2006-02-14 13:06:34

Temat: Re: Czemu dwa żółtka są zabronione?[ot]
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik > >

> A matki, rodzące bliźnięta jednojajowe, ile mają ud? :P
>
> --

kolejny raz przekonałam się - nie nalezy pić kawy przeglądając grupę:-)

pozdrawiam
Basia

10. Data: 2006-02-14 13:08:55

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared napisal(a):

> A matki, rodzące bliźnięta jednojajowe, ile mają ud? :P

Jeśli bliźnięta, to najmniej cztery, jeżeli trojaczki - sześć...itd :P
Ania
--
[...]

co z Malty?
czy bardzo "zepsuje" przepis, jesli..
szpinak
po co E476 w czekoladzie ?
[gdzie] Forma pojedyncza do lasagne we Wro?