Czereśnia dobra odmiana

1. Data: 2018-08-28 08:50:29

Temat: Czereśnia dobra odmiana
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jako że moja czereśnia uschła dwa lata temu chcę kupić kolejną
Tamta miała pyszne dużo owoce ale nazwy odmiany nie pamiętam
Jaką odmianę możecie polecić?

2. Data: 2018-08-28 09:48:30

Temat: Re: Czereśnia dobra odmiana
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2018 08:50, Kris pisze:

> Jaką odmianę możecie polecić?

Dla Ciebie tylko "Kristin". Chyba nie muszę uzasadniać, dlaczego.
Czereśniaku.

3. Data: 2018-08-28 10:14:09

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 28 sierpnia 2018 09:48:32 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> Dla Ciebie tylko "Kristin". Chyba nie muszę uzasadniać, dlaczego.
> Czereśniaku.

Mógłbyś uzasadnić dlaczego akurat tą odmianę polecasz?

4. Data: 2018-08-29 07:32:01

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.08.2018 o 08:50, Kris pisze:
> Jako że moja czereśnia uschła dwa lata temu chcę kupić kolejną
> Tamta miała pyszne dużo owoce ale nazwy odmiany nie pamiętam
> Jaką odmianę możecie polecić?
Sąsiad ma odmianę Sylwia - niskopienna. Bardzo dobre owoce.
Ja bym radził właśnie niskopienną/karłową. W czasie owocowania drzewko
nakrywa się siatką, bo bez tego szpaki i gołębie zniszczą wszystko.
Od szpaków gorsze są gołębie, bo szpak przynajmniej to, co urwie, to
zeżre, a gołąb 20 owoców zniszczy a jeden zeżre.
U siebie zlikwidowałem klika lat temu czereśnie, bo były stare (ponad 40
lat) i chyba w przyszłym roku też taką Sylwię posadzę.
Jacek

cięcie jabłoni teraz?
Idzie nowe
hedera, korzenie