Czerwone krostki na penisie

11. Data: 2006-01-19 08:06:02

Temat: Re: Czerwone krostki na penisie
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sie smiej...Jak slysze/czytam chrostki, to mnie telepie, ale kiedys
> uslyszalam, ze kogos "barek" boli.

Skierowanie od lekarza ogólnego do chirurga, rozpoznanie: gula pod pachom.

--
Krzysiek, EBP
Marksiści zgodzili się, że nie są posiadaczami prawdy tylko pod warunkiem,

12. Data: 2006-01-19 08:19:59

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-01-18, Akulka <s...@g...pl> wrote:
> Użytkownik <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> konieczna.
>
> A kobita u ginekologa ma łatwo, czy co? Zawracasz gitarę. Teraz to się
> wstydzi...

No moim zdaniem ma duzo latwiej. Po pierwsze od kiedy zacznie brac
tabletki musi chodzic regularnie[1] - czyli jest przyzwyczajona.

Po drugie chodzi do ginekologa ktory sie tylko tym zajmuje,
jeli wejdziesz do gabinetu ginekologa to on mniej wiecej wie po co
przyszlas, w przeciwienstwie do dermatologa do ktorego pewnie
wiecej osob chodzi z problemami alergicznymi, pryszczami, pieprzykami
niz z problemami "meskimi"

Dodatkowo do gabinetu ginekologa nie zajrzy zaden facet aby zapytac
czy moze juz wejsc, itd. A u dermatologa to calkiem prawdopodobne,
bo gabinet dermatologa nie kojarzy sie powszechnie z rozebranymi
panami.

[1] W innych przypadkach tez powinna regularnie

13. Data: 2006-01-20 15:15:42

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:k0dti076ogfe.j698huj9smk5$.dlg@40tude.net...

> Skierowanie od lekarza ogólnego do chirurga, rozpoznanie: gula pod
> pachom.

Kto zgadnie co to: boli szóstka i nerw po wątpiach chodzi?
--
Marek Li

14. Data: 2006-01-20 23:25:52

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Jan 2006 16:15:42 +0100, Marek Li wrote:

> Kto zgadnie co to: boli szóstka i nerw po wątpiach chodzi?

Szóstka to wiem, ale co to wątpia nie pomnę;)

Jedna taka pani zwierzała się że miała "zapalenie ścięgła i mięśnia
nerwowego". A taki jeden pan miał zakładane bajbusy. Na sercu znaczy.
Tez było fajowo:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

15. Data: 2006-01-21 00:31:33

Od: "sq1euo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szóstka to wiem, ale co to wątpia nie pomnę;)

Moze chodzi o to,ze boli szostka i nerw i przechodzi (bol) po watpiach
(???). Ale co to sa "watpie" ,..z zadnym specyfikiem mi sie nie kojazy :))

:)))))
--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

16. Data: 2006-01-21 00:44:12

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:dqrvgf$jkv$1@nemesis.news.tpi.pl tako rzecze sq1euo

> Moze chodzi o to,ze boli szostka i nerw i przechodzi (bol) po
> watpiach (???). Ale co to sa "watpie" ,..z zadnym specyfikiem mi
> sie nie kojazy :))

ból targa WNĘTRZNOŚCI (to staropolskie jak się zdaje)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

17. Data: 2006-01-21 00:55:31

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Jan 2006 01:44:12 +0100, Robert Pyzel wrote:

> ból targa WNĘTRZNOŚCI (to staropolskie jak się zdaje)

Bultarga? A to wiem, też lubię Janerkę:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

18. Data: 2006-01-22 10:25:56

Od: MacAaron <f...@t...a-to-sio.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li:

> Kto zgadnie co to: boli szóstka i nerw po wątpiach chodzi?

Trzustka? :)

MacAaron

19. Data: 2006-01-28 13:44:35

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...BezSpamu.pl> napisał w
wiadomości news:dqs3lc.ck.1@to.robota.cypla.jest...

> ból targa WNĘTRZNOŚCI (to staropolskie jak się zdaje)

Dokładnie o to chodziło. Przy zapaleniu trzustki (z pierwszej części)
całkiem sensownie układa sie w całość:-)
Jednak przy pierwszym usłyszeniu oczy wyszły mi na szypułkach z orbit i
myślałem, że połknę język, byle tylko nie wybuchnąć śmiechem.
--
Marek Li

Zdjecia rentgenowskie a wplyw na zdrowie
Prawo/lewo ręczność
strzelajace stawy
detox poalkoholowy i tzw. "ciąg"
ponawaim pytanie kuszenie kamieni