Cześć dziewczyny (i Ty, Grześku ;-)

1. Data: 2002-06-09 20:45:36

Temat: Cześć dziewczyny (i Ty, Grześku ;-)
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem z Wami już od jakiegoś czasu, lecz się nie ujawniałam nikomu poza
Mongą (jakoś musiałam się dostać do serwerka, no nie?)
Bardzo mi się tu podoba, jak Wy wszystkie chwilowo odpusciłam krzyżykowanie
na rzecz ściągactwa
Mam trochę wzorów różnych, zbieranych przez lata, więc w miarę wolnego czasu
(...a co to jest?...) i przepustowości mojego modemu postaram się z Wami
podzielić
Powiedzcie mi tylko, jak to wpakować na serwer

Mycha
z Mysłowic
(to koło Katowic)

1. Data: 2002-06-09 21:11:11

Temat: Re: Cześć dziewczyny (i Ty, Grześku ;-)
Od: "Icez" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podzielić
> Powiedzcie mi tylko, jak to wpakować na serwer

A witamy, witamy :)))

Agnieszka

1. Data: 2002-06-09 21:26:03

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mycha" <m...@d...pl> wrote in message news:ae0f3l$ktm$1@news.tpi.pl...
> Witam

[ciach]

> Mycha
> z Mysłowic
> (to koło Katowic)

Witam :))
fajny tytul postu

grzesiek
lublin/krakow/gorlice

1. Data: 2002-06-09 21:26:09

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam :))
> fajny tytul postu

Nie wiem, co mi się z kodowaniem porobiło, do tej pory było OK

Mycha

1. Data: 2002-06-10 06:17:59

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Jestem z Wami już od jakiegoś czasu, lecz się nie ujawniałam nikomu poza
> Mongą (jakoś musiałam się dostać do serwerka, no nie?)

Witam witam czuj się jak u siebie w domciu na naszej grupce :)))

> Bardzo mi się tu podoba, jak Wy wszystkie chwilowo odpusciłam
krzyżykowanie
> na rzecz ściągactwa

No tak standardzik - grupa powinna sie nazywać "uzależnieni od ściągania
wzorów" :)))

> Mam trochę wzorów różnych, zbieranych przez lata, więc w miarę wolnego
czasu
> (...a co to jest?...) i przepustowości mojego modemu postaram się z Wami
> podzielić

trzymam kciki żebyś w czasie braku czasu znalazła czas na wrzucenie wzorków
:)))

> Powiedzcie mi tylko, jak to wpakować na serwer

Ja korzystam z windows comandera więc normalnie kopjuję pliki z mojego
katalogu na serwer Moniki używając F5 :))). Powodzenia.

> Mycha
> z Mysłowic
> (to koło Katowic)

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-10 08:07:36

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mycha" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jestem z Wami już od jakiegoœ czasu, lecz się nie ujawniałam nikomu poza
> Mongš (...)

Witaj
w tym "maniakalnym" towarzystwie zbieraczy wzorów :-))

Pozdrawiam Krycha (Zdzieszowice)

Agata_i_dom
Witam!
wrzuciłam haft florencki i gobelin