Czesnek marynowany

1. Data: 2003-09-28 10:02:00

Temat: Czesnek marynowany
Od: "jwpl" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Państo

Jak to jest z czosnkiem ? W jednym przepisie (wygooglowanym) jest napisane
żeby słoiki po zalaniu pasteryzować 20 minut a w innym każą zalewać
ostudzoną marynatą.
Proszę o wyjaśnienie o co tu chodzi...

Pozdrawiam
Basia od Jasia

1. Data: 2003-09-28 12:10:47

Temat: Re: Czesnek marynowany
Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak to jest z czosnkiem ? W jednym przepisie (wygooglowanym) jest napisane
> żeby słoiki po zalaniu pasteryzować 20 minut a w innym każą zalewać

Witam. Rzecz gustu. Nigdy nie pasteryzuję marynat / śliwki, gruszki, grzyby,
dynia itp./ , zalewam tylko gorącą marynatą i stawiam słoiki do góry dnem.
Jeśli chcesz aby czosnek był miękki to pasteryzuj, jęsli ma być twardy
naturalnie, to zalej zimną marynatą. Dobrze jest jednak zalać gorącą, ponieważ
słoik Ci się zamknie. pzdr.

1. Data: 2003-09-28 18:41:33

Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@W...onet.pl napisał:

> [...]
> naturalnie, to zalej zimną marynatą. Dobrze jest jednak zalać gorącą, ponieważ

Witam.
Jestem zuuuupelnie pocztakujaca w sprawie przetworow. Wczoraj wlasnie
zakoczylam pasteryzoweny mus jablkowy. Slyszalam ze jak sie da cukier
zelujacy to mozna wlasnie na goraco, do gory dnem..i juz (bez
pasteryzowania). No ale mniemam ze do grzybow nie dajesz cukru
zelujacego stad moje pytanie.
Czy mozna bez tego cukru, gorace cokolwiek wlozyc do sloika, do gory
nogami i zadziala?
Pozdrawiam. Beazuku

PS. Wszelkie rady odnosnie przetworow przyjme.
Pozdrawiam. Beazuku

1. Data: 2003-09-28 21:00:18

Od: "" <h...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy  mozna bez tego cukru, gorace cokolwiek wlozyc do sloika, do gory
> nogami i zadziala?

Jasne pod warunkiem że potrawa lub zalewa jest gorąca, ja tak robie rybki w
occie, sałatki wielowarzywne, grzybki, dosłownie wszystko i trzyma bardzo
długo, mam słoiczek sałatki z zeszłego roku :)

1. Data: 2003-09-29 13:30:40

Od: "Monitor" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak dokladnie robisz te rybki w occie ???
tak zeby z pare miesiecy przelezaly :)
pozdrawiam

1. Data: 2003-09-29 13:30:40

Od: "Monitor" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

1. Data: 2003-09-29 16:47:45

Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nogami i zadziala?
> Pozdrawiam. Beazuku
>
> PS. Wszelkie rady odnosnie przetworow przyjme.

Witam. Wprawdzie nie robiłam przetworów bez cukru, ale dla pewności, że Ci się
zamkną, nakładaj gorące do gorących słoików / wyprażonych w piekarniku/i
szybko do góry dnem /do wystygnięcia/. Jedyne przetwory które gotuję to ogórki
konserwowe /4-5 mnin/. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to nie krępuj się,
chętnie odpowiem. pzdr.

1. Data: 2003-09-30 09:22:06

Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> konserwowe /4-5 mnin/. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to nie krępuj się,

Dziekuje .
Jakby co to sie zglosze.
Bede robila tym sposobem.
Pozdrawiam. Beazuku

Gdzie w Lublinie... [niebanalne kuchnie]
królik w śmietanie
pieczeń po sabaudzku
spagetti
opienki, prosze o szybka porade