Czeste katary u dziecka

1. Data: 2002-11-20 10:01:46

Temat: Czeste katary u dziecka
Od: "Andrzej m." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moje dziecko (17 miesiecy) od ok. 2miesiecy jest nekane przez lekkie
przeziebienia.
Dokladniej jest to katar, do ktorego na nastepny dzien dochodzi kaszel
(wyglada to tak jak by byl
on bezposrednim wynikiem kataru). Dziecko nie ma goraczki. Przeziebienia te
trwaja ok 7 - 10 dni i
wystepuja miedzy nimi 7 - 10 dniowe przerwy. Nigdy przedtem dziecko nie
mialo wiekszych problemow
z odpornoscia. Zmienilo sie to po mocniejszym wirusowym przeziebieniu jakies
3miesiace temu.
Pytania: czy ktos zetkna sie juz z czyms takim, jezeli tak to jak temu
zapobiegac i czym leczyc?
Czy jest jakas "terapia" zapobiegajaca niezytowi nosa u dzieci.
Dziekuje za wszekie sugestie.
Pozdrawiam.
Andrzej.

2. Data: 2002-11-20 10:23:20

Temat: Re: Czeste katary u dziecka
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeziebienia.
> Dokladniej jest to katar, do ktorego na nastepny dzien dochodzi kaszel

A czy chodzi do żłobka, jeżeli tak to normalne.

Ania

3. Data: 2002-11-20 11:23:41

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytania: czy ktos zetkna sie juz z czyms takim, jezeli tak to jak temu
> zapobiegac i czym leczyc?

zgaduję:
mieszkanie w bloku, sucho, ciepło, średnia temp. >22 stopnie ?

4. Data: 2002-11-20 11:56:54

Od: "Andrzej m." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> wrote in message
> zgaduję:
> mieszkanie w bloku, sucho, ciepło, średnia temp. >22 stopnie ?
>
> pozdrawiam

Pudlo. Nie mieszka w bloku, nie jest zbyt sucho, ani zbyt cieplo (22 < ).
Nie chodzi do zlobka, a jezeli chodzi o mozliwosci zarazenia sie od innego
dziecka, to mialo to miejsce tylko na samym poczatku (pierwsza choroba).
Pozniej dziecko nie mialo kontaktow z osobami przeziebionymi. Wyglada mi to
na niedoleczenie i przy lekkim oslabieniu to cholerstwo wylazi. Moze to
wysoka podatnosc na jakiegos wirusa czy bakterie, w kazdym razie przedtem
czegos takiego nie bylo. Jako dodatkowa informacje moge podac ze infekcje
wystepuja po dlugim przebywaniu na swierzym powietrzu (oczywisci wtedy
dziecko nie ma zadnych objawow choroby).
Pozdrawiam i czekam na dalsze porady.
Andrzej.

5. Data: 2002-11-21 09:56:45

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako dodatkowa informacje moge podac ze infekcje
> wystepuja po dlugim przebywaniu na swierzym powietrzu (oczywisci wtedy
> dziecko nie ma zadnych objawow choroby).
> Pozdrawiam i czekam na dalsze porady.

Wymaz+ posiew z gardła i nosa już robiliście?
Moze dziecko jest nosicelem jakiejś bakterii, która "czyha" na wszelkie
wychłodzenia/osłabienia organizmu?
Ola (nie lekarka)

do ginekologa (POSTINOR)
Farbowanie włosow w ciazy