Czeste oddawanie moczu.

1. Data: 2003-12-09 16:12:01

Temat: Czeste oddawanie moczu.
Od: "goliat" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od paru dni dosc czesto oddaje mocz. Na poczatku co 2 godz., teraz co 1
godzine. W nocy nie. Szczegolnie czuje potrzebe oddania moczu jak jestem w
pozycji stojacej. Ilosc oddawanego moczu nie jest bardzo mala, nie mam
pieczenia ani innych dolegliwosci. Przedtem oddawalem mocz 2 razy dziennie. Co
z tym zrobic?

2. Data: 2003-12-09 17:09:50

Temat: Re: Czeste oddawanie moczu.
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "goliat" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozycji stojacej. Ilosc oddawanego moczu nie jest bardzo mala, nie mam
> pieczenia ani innych dolegliwosci. Przedtem oddawalem mocz 2 razy

Zbadaj cukier :)

Pozdrawiam
Vicky

3. Data: 2003-12-10 09:40:44

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Oddawanie moczu jest :
- nerwicowe,
- mozesz zbadac cukier,
- jesz jakies witaminy, czesto to co jemy powoduje moczopęd .

Pzdr.

4. Data: 2003-12-10 13:14:15

Od: "goliat" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - mozesz zbadac cukier,
We krwi? Nie tak dawno badalem i bylo ok, ale wtedy nie oddawalem tak czesto
moczu. Jak siedze to jest spokoj, ale jak wstane, albo nacisne na pecherz to od
razu czuje parcie. Oddawany mocz nie jest w malych ilosciach.

5. Data: 2003-12-10 13:25:14

Od: "goliat" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbadalem mocz. Jest ok, wystepuja tylko pojedyncze krysztaly kwasu moczowego.
To moze byc przyczyna czestego oddawania moczu?

6. Data: 2003-12-10 15:24:48

Od: "goliat" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy przyczyna moze byc powiekszona prostata? Nie mam kloptu z wydalaniem moczu.

7. Data: 2003-12-10 16:01:23

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Prostata jest w wieku pozniejszym.
Witaminy z B bierzesz, pijesz duzo piwa ?
moze jesz duzo slodkiego i pijesz duzo wody.

Moze to byc oznak nerwowy, co porabiasz w swoim zyciu, masz stresujace zycie
?

Sikanie jest oznaka rowniez stresu .

PZdr

8. Data: 2003-12-10 16:08:51

Od: "goliat" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prostata jest w wieku pozniejszym.
Mam 50 lat i od czasu do czasu mam klopoty z infekja prostaty, bez goraczki.
Tylko lekkie pobolewanie, ale nigdy nie bylo problemu z czestym oddawaniem
moczu. Ciekwe jest to, ze ilosc tego moczu nie jest mala. Przy przeroscie chyba
sika sie malymi porcjami i w nocy tez. Ja w nocy nie sikam.

> Witaminy z B bierzesz, pijesz duzo piwa ?
Wieczorem pije 1-2 piwa, jak zwykle.

> moze jesz duzo slodkiego i pijesz duzo wody.
Nie.

> Moze to byc oznak nerwowy, co porabiasz w swoim zyciu, masz stresujace zycie
> ?
Dosc stresujace, ale nie od wczoraj.

> Sikanie jest oznaka rowniez stresu .
Ale wowczas tego moczu powinno byc niewiele chyba przy czestym sikaniu?

9. Data: 2003-12-10 17:19:34

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Piwo jest moczopedne,
stresujacy tryb zycia w srodku dania pare razy (ja sikalem bezprzerwy i
duzo),
Ale idz zbadaj prostate co ci szkodzi, do lekarza rodzinnego a on cie
skieruje dalej,
Mozesz kupic sobie magnez -> bo wyplukujesz sobie go podczas sikania ,
wezmiesz magnez odprezysz sie moze przestaniesz sikac :D

Pzdr.

10. Data: 2003-12-10 17:40:33

Od: "goliat" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale idz zbadaj prostate co ci szkodzi, do lekarza rodzinnego a on cie
> skieruje dalej,

Dzieki. Wszystko jasne. Jeszcze jedno. Wiem, ze przy powiekszonej prostacie
sika sie czesto, nawet w nocy. Czy ilosc oddawanego moczu jest wowczas
normalna, czy tez przy powiekszonej prostacie musi to byc mala ilosc moczu i w
dodatku sa opory przy jego oddawaniu?

Krzywica ?
dokładniej
HSG-pytanie