Czeste oddawanie moczu.

11. Data: 2003-12-10 19:18:08

Temat: Re: Czeste oddawanie moczu.
Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Moj ojciec ma na tym punkcie bzika. Jak pojdziesz do lekarzaa rodzinnego to
kaze ci pomierzyc ilosc oddanego moczu. Nie wiem jak to zrobisz , czy
bedziesz sikal do szklanki, czy do czegos innego. Ale przy prostacie sie
sika b.duzo.

Ale watpie,zeby to byla prostata
raczej stres -> ale mozesz isc do lekarza. W sumie po alkoholu sie sika
duzo. Piwko.

Czy ilosc oddawanego moczu jest wowczas
> normalna, czy tez przy powiekszonej prostacie musi to byc mala ilosc moczu
i w
> dodatku sa opory przy jego oddawaniu?

Nie wiem !!!

12. Data: 2003-12-11 16:20:07

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Acha dodatkowe info...

Moj tata uzywa prostapol firmy herbapol - przerost, infekcja gruczolu.
Lekarz przepisal mu jakies leki, po pobraniu moj tata sie dziwnie czul.
Ten specyfik jest ziolowy i mu sluzy.
Pozdrawiam

13. Data: 2003-12-12 12:30:01

Od: "goliat" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moj tata uzywa prostapol firmy herbapol -
Moze prostamol. Nie wykluczone, ze lepszy jest permixon

14. Data: 2003-12-14 17:05:23

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

zapytaj lekarza o to :

Wazopresyna, antydiuretyna, ADH, hormon produkowany i wydzielany przez układ
neurowydzielniczy podwzgórza, skąd transportowany jest do tylnego płata
przysadki mózgowej(hormony przedniego płata przysadki).

Jego rola polega na regulacji zasobów wody w ustroju i zapobieganiu
nadmiernej jej utracie z moczem - wpływa on bowiem bezpośrednio na rozmiary
zwrotnego jej wchłaniania z przesączu kłębkowego (moczu pierwotnego) w
cewkach nerkowych (nefron).

Niedobór ADH powoduje moczówkę prostą objawiającą się znacznym wzrostem
ilości oddawanego moczu, do 4-15 litrów na dobę, o bardzo niskiej gęstości
(ciężarze właściwym).

Powiązania
Hormony, więcej >

To mnie interesuje.... Pozdrawiam ...