Czkawk?ę dziś macie ?:)

1. Data: 2001-09-07 11:10:32

Temat: Re: Czkawk?ę dziś macie ?:)
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilly was here <M...@e...com.pl> wrote in message
news:9naa8m$agd$1@flis.man.torun.pl...
> Wysyłacie ludziska dwa razy te same posty.

a kto np.? Bo nie zauwazylam
Asia

1. Data: 2001-09-07 11:15:12

Temat: Czkawk?ę dziś macie ?:)
Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysyłacie ludziska dwa razy te same posty. Co prawda w "Chłopcach z ferajny"
był gość o ksywie dwa razy ale on w tym filmie ginie więc to nie możliwe aby
się pojawiał na grupie... chyba, że jego duch natchnął niektórych ?:)))
Udzanego łyk końca :)

--
Lilly was here

1. Data: 2001-09-07 11:18:59

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilly was here wrote:

> [...]
> się pojawiał na grupie... chyba, że jego duch natchnął niektórych ?:)))

Nie wiem jak u innych- ja dostaje pojedyncze posty. Ostry moze to cos u
Ciebie jest nie tak?
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-07 11:28:30

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak u innych- ja dostaje pojedyncze posty. Ostry moze to cos u
> Ciebie jest nie tak?

To ja się tu ukrywam a Ty mnie tak perfidnie demaskujesz ?:)))
U mnie raczej jest ok - nie mówię, że wszystkie posty są podwójne - tylko
niektóre.

--
Lilly was here

1. Data: 2001-09-07 11:29:23

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilly was here" <M...@e...com.pl> napisał w
wiadomości news:9nab34$arq$1@flis.man.torun.pl...
> To ja się tu ukrywam a Ty mnie tak perfidnie demaskujesz ?:)))
> U mnie raczej jest ok - nie mówię, że wszystkie posty są podwójne - tylko
> niektóre.

teraz Ty strzeliłaś dubelka:-)))

Moze napisz ktore posty masz podwójne, bo np. u mnie tez wszystko dzis w
jednym egzemplarzu;-)

pozdrawiam podwójnie
Basia

1. Data: 2001-09-07 11:38:25

Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz Ty strzeliłaś dubelka:-)))

Specjalnie :) tak dla tej samej przyczyny dla której kogut z kurą :)))

--
Lilly was here

1. Data: 2001-09-07 12:15:23

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilly was here wrote:

> To ja się tu ukrywam a Ty mnie tak perfidnie demaskujesz ?:)))
> U mnie raczej jest ok - nie mówię, że wszystkie posty są podwójne - tylko
> niektóre.

przepraszam :))))) to tak z przyzwyczajenia.. Ale nie martw sie-po takim
ostrym ;) podwojnym przypomnieniu na pewno wszyscy beda pamietac o czym
maja zapomniec ;)))))
buzka
agi
ps- a ja sie wlasnie zajadam swiezymi figami aha...i wlasnie druga juz
wcinam :))

1. Data: 2001-09-07 13:21:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>się pojawiał na grupie... chyba, że jego duch natchnął niektórych ?:)))

nie, nie my mamy chyba Ty masz...u mnie wszystko po jednej
sztuce... no, moze poza paroma wyjatkami

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-09 18:36:57

Od: "Ana" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilly was here" <M...@e...com.pl> napisał w
wiadomości news:9nab34$arq$1@flis.man.torun.pl...
> To ja się tu ukrywam a Ty mnie tak perfidnie demaskujesz ?:)))

sie nie ukrywaj, bo i tak kto umie czytać to i tak Cię poznał.
Swoją drogą dawno Cię nie było.
AniaK

śliwowica
Sernik - podejście drugie