Czkawka...

1. Data: 2003-07-01 06:39:26

Temat: Czkawka...
Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj nie dość że byłem przeziębiony to miałem czkawkę. Może i
smieszne przy 1-2 razie, ale 5 i 6 w nocy to już się załamałem...
Jak mógł być powód i co może pomóc jeśli znów mnie to spotka?

w.p.

2. Data: 2003-07-01 06:45:09

Temat: Re: Czkawka...
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w.p. <p...@t...pl> napisał(a):

> Jak mógł być powód i co może pomóc jeśli znów mnie to spotka?

1. zjeść łyżeczkę cukru nasączonego miętą.
2. przestraszyć.
3. wypić wodę ze szklanki, ale z drugiego jej końca (trzeba się troszkę
akrobatycznie przechylić).

dość skuteczne :)

3. Data: 2003-07-01 06:50:37

Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Chlebna wrote:

> [...]
> 2. przestraszyć.
> 3. wypić wodę ze szklanki, ale z drugiego jej końca (trzeba się troszkę

Przestraszyć się nie próbowałem :)
Ale ze szklanką to i owszem. Ale nie pomogło.
Zjedzenie skórki od chleba pomogło - ale tylko raz ;|
To dość przewlekła czkawka była, ech.

4. Data: 2003-07-01 07:09:56

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w.p. <p...@t...pl> napisał(a):

> Przestraszyć się nie próbowałem :)

To ktoś Cię musi przestraszyć, bo jak byś chciał sam siebie straszyć to
byłbyś uprzedzony, a wtedy nici z niespodzianki ;).

5. Data: 2003-07-01 10:51:36

Od: d...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

CZkawka jest spowodowana przez niekontrolowane skurcze mięśnia przepony. Ponoć
dobrym sposobem jest oddychanie do papierowej torby (tylko nie należy
przesadzać bo można się nabawić zasadowicy:)

6. Data: 2003-07-01 11:05:51

Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

d...@a...pl wrote:
> CZkawka jest spowodowana przez niekontrolowane skurcze mięśnia przepony. Ponoć
> dobrym sposobem jest oddychanie do papierowej torby (tylko nie należy
> przesadzać bo można się nabawić zasadowicy:)

Ale związane jest to z jedzeniem? Bo szczerze mówiąc to myślałem czasami
że coś zwrócę... Pierwszy raz mnie coś takiego spotkało. Łącznie z
przeziębieniem stworzyło niezapomniane chwile.

w.p.

PS. Czy mi sie wydaje czy od czasu jak tu siedzę na sci.medycyna (parę
dni) to jakoś mi zdrowie szwankuje? :)

7. Data: 2003-07-01 11:56:54

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w.p. <p...@t...pl> napisał(a):

> Ale związane jest to z jedzeniem? Bo szczerze mówiąc to myślałem czasami
> że coś zwrócę... Pierwszy raz mnie coś takiego spotkało. Łącznie z
> przeziębieniem stworzyło niezapomniane chwile

Czkawkę może powodować pełny żołądek, podrażnienie przepony, infekcje,
zaburzenia metaboliczne, wzdęcie jelit itd... - przynajmniej tak mam w
notatkach ;).

8. Data: 2003-07-05 10:23:51

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dobrym sposobem jest oddychanie do papierowej torby (tylko nie należy
> przesadzać bo można się nabawić zasadowicy:)
raczej kwasicy

Tichy

spuchnieta powieka
przepuklina jądra miażdżystego
Dyskopatia
Czy zespół policystycznych jajników może być przyczyną otyłości ????
przepuklina czy hemoroidy?