Człowiek, szympans i chromosom Y

1. Data: 2003-06-19 18:59:26

Temat: Człowiek, szympans i chromosom Y
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie usłyszałem w radio jakiegoś speca od genetyki, który
mówił, że te kilkadziesiąt genów na chromosomie Y jakie odróżnia
kobietę od mężczyzny jest mniej więcej tak samo istotną różnicą
która odróżnia mężczyznę od samca szympansa lub kobietę od szympansicy.

I trudno się dziwić potem, że "faceci nie rozumieją kobiet" i na odwrót :-)))

2. Data: 2003-06-19 19:45:10

Temat: Re: Człowiek, szympans i chromosom Y
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> która odróżnia mężczyznę od samca szympansa lub kobietę od szympansicy.
>
> I trudno się dziwić potem, że "faceci nie rozumieją kobiet" i na odwrót
:-)))

Rany! Cześć Pszemol :)

Ale jednak są wyjątki - niektórzy mężczyźni całkiem nieźle radzą sobie w
rozumieniu kobiet - ja mam taki egzemplarz na co dzień. I mam nadzieję, że
on również nie czuje się, aż tak niezrozumiany.
Bardziej jednak chodzi o chęć współpracy i zadanie sobie odrobinki trudu,
niż faktyczne różnice.

Poza tym, słyszałam, że 2 szympansy huśtające się na tej samej gałęzi, są
wielokroć bardziej zróżnicowane genetycznie, niż cała ludzkość razem wzięta
i porównana.
Linków nie będzie - zasłyszane na NG.

Sowa

3. Data: 2003-06-19 20:51:05

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Pszemol <P...@P...com> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> [ciach geny]

Odsyłam do lektury NIE :)
Redaktor naczelny, Jerzy Urban - po rewelacjach "Polityki" o
podobieństwie budowy szympansów do ludzi - analizuje (wskutek faktów
podanych za "Polityką" właśnie :) możliwości z tego płynące.

Ponieważ wg naukowców procent zbliżonych genów szympansa do
człowieka został przyrównany do procentu podobieństwa genów osła do
konia (a te dwa gatunki mogą się rozmnażać), Pan Jerzy ustalił:

NAGRODĘ W WYSOKOŚCI 1 000 000 PLN

za zapłodnienie, donoszenie i urodzenie bastardy (człeko-szympansa),
udokumentowane zresztą przez naukową komisję (warunek konieczny do
podjęcia nagrody :)).

:)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

4. Data: 2003-06-19 20:54:31

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I trudno się dziwić potem, że "faceci nie rozumieją kobiet" i na odwrót
:-)))

Pszemol: ty jesteś facet - ja też, a dogadać się na psw nie możemy ;-)))

puchaty

PS. Miło Cię tu widzieć :-)
--
"Mózg jest zanurzony w spermie zatem jak będziesz się
namiętnie masturbować to zwoje ci się zasuszą i się zaczną telepać :)

5. Data: 2003-06-19 21:37:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> wrote in message news:bct3s3$209$1@news.onet.pl...
> Rany! Cześć Pszemol :)

Cześć Sowa :-))

> [...]
> on również nie czuje się, aż tak niezrozumiany.
> Bardziej jednak chodzi o chęć współpracy i zadanie sobie odrobinki trudu,

Właśnie o to chodzi, że trzeba dużo trudu aby zrozumieć się wzajemnie...
I teraz wiadomo dlaczego. :-) Nie mówiłem, że nie można się zrozumieć :-)

> [...]
> wielokroć bardziej zróżnicowane genetycznie, niż cała ludzkość razem wzięta

Być może. Wiem z całą pewnością że nazwa "murzyn" dotycząca człowieka
o czarnej skórze, dotyczy tyle odmian i ras człowieka, że czasem różnią
się one między sobą genetycznie więcej niż przecietny "biały" od "murzyna".

6. Data: 2003-06-19 21:39:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Z. Boczek" <z...@U...pl> wrote in message news:bct7c2$bqm$1@news.onet.pl...
> Odsyłam do lektury NIE :)

Nie czytam tego typu dzieł literackich...

> NAGRODĘ W WYSOKOŚCI 1 000 000 PLN
>
> za zapłodnienie, donoszenie i urodzenie bastardy (człeko-szympansa),
> udokumentowane zresztą przez naukową komisję (warunek konieczny do
> podjęcia nagrody :)).

A nagroda jest przeznaczona dla szympansicy zapłodnionej
przez człowieka czy może kobiety zapłodnionej przez szympansa? ;-)

7. Data: 2003-06-19 21:41:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@w...pl> wrote in message news:bct7u0$dgr$1@news.onet.pl...
> :-)))
>
> Pszemol: ty jesteś facet - ja też, a dogadać się na psw nie możemy ;-)))

To, w czym się spieramy to doprawdy detale na wyższym szczebelku
drabiny potrzeb Masłowa... Jestem pewny, że w kluczowych kwestiach
leżących na niższych szczebelkach tej drabiny dogadalibyśmy się... :-)

> PS. Miło Cię tu widzieć :-)

A... ja tylko tak przelotem - nie zamierzam tu długo zabawić ;-)
Raczej piszę na sci.biologia a zaczepiłem o "rodzinę" ze względu na
konsekwencje dla życia rodzinnego płynące z podobienstwa do szympansów :-)

8. Data: 2003-06-19 22:01:06

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Pszemol <P...@P...com> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Nie czytam tego typu dzieł literackich...

A ja sobie cenię. Naprawdę.

> A nagroda jest przeznaczona dla szympansicy zapłodnionej
> przez człowieka czy może kobiety zapłodnionej przez szympansa? ;-)

Nagroda dla kobiety :)
To (i waluta) odróżnia Jerzego Urbana od Rockefellera :)

9. Data: 2003-06-20 08:54:44

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 13:59:26 -0500 I had a dream that Pszemol <P...@P...com>
wrote:
> [...]
>
>I trudno się dziwić potem, że "faceci nie rozumieją kobiet" i na odwrót :-)))

Ja słyszałem wywód, który opieral się na tym, że 50% genów mamy po matce,
a 98% po szympansie ;-)

10. Data: 2003-06-20 14:21:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote in message
edu.pl...
> Ja słyszałem wywód, który opieral się na tym, że 50% genów mamy po matce,
> a 98% po szympansie ;-)

Też niezłe ;-)

Rozwód :(((((
do sypiających razem
Ja w kwestii formalnej :-)
Dedykacja do kartki z okazji chrztu dziecka
[reklama] "Dzieci w górach"