Czy Jan Kwaśniewski jest oszustem?

11. Data: 2003-10-23 20:17:16

Temat: Re: Czy Jan Kwaśniewski jest oszustem?
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "makaron" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cufkzqqyr128$.dlg@makaron-malbork.pl...

> mylisz sie. mam przed soba ksiazke jana kwasniewskiego "zywienie
> optymalne", wydana przez wgp w 1999 roku. na czwartej stronie okladki
> kwasniewski dwukrotnie przedstawia sie jako doktor.
>
> nikt nie broni kwasniewskiemu, zeby jak kazdy normalny czlowiek zrobil
> doktorat, chocby i na temat swoich teorii dietetycznych. natomiast
> zawlaszczanie tytulow naukowych jest zwyczajna nieuczciwoscia. ciekawe jak
> czuje sie rukasu, czy cooler, kiedy widza, ze ktos bezczelnie przypisuje
> sobie cos, do czego oni dochodza ciezka praca?

1. Czy do Marcina studenci mówią: panie doktorze?
2. Jeśli są doktorami nauk, to niech wykażą oprócz wykształcenia swoje
praktyczne osiągnięcia. Mają w tym momencie okazję się pochwalić. Bo chyba
nie chodzi o sam tytuł. Powinien on być zaledwie środkiem do pracy naukowej.
Pytam więc: jaki pożytek ma społeczeństwo z ich doktoratów?

12. Data: 2003-10-23 20:20:09

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kilka
> lat temu, a wciąż Kwaśniewski tytułowany jest DOKTOREM. Czyżby to był
jednak
> objaw fanatyzmu, jak również Twoja kąśliwa odpowiedź...
> A to, że Wyznawcy Kwaśniewskiego dopisują mu "Dr" przed nazwiskiem, to
wcale
> nie jest zabawne jak sugerujesz a tylko żałosne. A z Twojej zapewne
> skutecznej metody z woreczkami z lodem nie skorzystam bo nie potrzebuję,
ale
> wierzę Ci na słowo, że jest skuteczna.
>
> Skoro temat był wałkowany tak wiele razy to EOT.

jak nie masz nic do powiedzenia na temat ideii/pogladow/propozycji to
"przylozyc" gloszacemu jest moetoda stara jak swiat. Metody tego rodzaju nie
swiadcza niczego zlego o tym kogo atakujesz , swiadcza tylko zle o tobie. A
jezeli jestes "wege" jak sugeruja niktore posty (powyzej), to chyba zaczne
uwzac "wyznawcow" "wege" za wyjatkowo prymitywnych przeciwnikow DO. Proby
ironi w tym powyzej, niczego nie zminia, stosujesz metody godne wyznawcow
"kopania ponizej pasa", to twoj wybor i twoja sprawa.

mwtwd.Jurek

13. Data: 2003-10-23 20:23:52

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message news: bn9ab4$i83$...@i...gazeta.pl...

> Ale warto bylo znow popatrzec, jak sie niektorzy wsciekaja ;)))

chciala by dusza do raju (zielonego)
jak sie nie ma czym wykazac zawsze mozna zaslonic sie tytulem, najlepiej
kilkoma

mwtwd. Jurek

14. Data: 2003-10-23 20:27:02

Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej, Krysia, o co Ci chodzi? :-o

Czy ja kiedyś pisałem że mam doktorat? Czy "napadłem" kiedykolwiek i w
jakikolwiek sposób na Kwaśniewskiego? No to po co się dajesz sprowokować
wedze? :-(

Pozwolę sobie odpowiedzieć cytatem z postu Jurka: 'jak nie masz nic do
powiedzenia na temat ideii/poglądów/propozycji to "przyłożyć" głoszącemu
jest metodą starą jak świat'! :-(((

Rukasu

15. Data: 2003-10-23 20:28:31

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> optymalne", wydana przez wgp w 1999 roku. na czwartej stronie okladki
> kwasniewski dwukrotnie przedstawia sie jako doktor.

Peyton , to już nie zastanawiamy się czy tam powinna być kropka , czy Dr
czy dr , tylko "dra Jana Kwaśniewskiego" traktujemy nie jako lekarza
;))))) a jeżeli ktoś ma Doktorat Honoris Causa to może leczyć ????

Slawek

16. Data: 2003-10-23 20:49:01

Od: makaron <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Oct 2003 22:17:16 +0200, na pl.misc.dieta, Krystyna*Opty*
napisał(a):
> 1. Czy do Marcina studenci mówią: panie doktorze?

a juz sie obronil? ups, widocznie mi to umknelo.
jezeli ma ten doktorat, to oczywiscie sie do niego tak zwracaja.

> [...]
> nie chodzi o sam tytuł. Powinien on być zaledwie środkiem do pracy naukowej.

stopnie naukowe sa przyznawane na zasadach okreslonych w odpowiedniej
ustawie. i nie ma nad czym dyskutowac.

--
:-) makaron

http://wege.dzieciak.pl
forum dla rodzin wegetariańskich

17. Data: 2003-10-23 20:56:35

Od: makaron <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Oct 2003 22:28:31 +0200, na pl.misc.dieta, slawekusun napisał(a):
> tylko "dra Jana Kwaśniewskiego" traktujemy nie jako lekarza

wlasnie. gdyby chociaz pisano cale slowo, to byloby nad czym sie
zastanawiac. ze to kolokwializm, ze forma zwyczajowa itp. ale nie zadnej
formy zwyczajowej, aby uzywac skrotu "dr" w znaczeniu innym, niz "doktor
nauk".

18. Data: 2003-10-23 21:35:54

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wszedlem na te strone i wyskoczyl banner, ze od 1.01.2004 startuje strona
> www.dr-kwasniewski.pl. wielbiciele robia sie doprawdy nieznosni... ;-)

Możesz też mieć pretensje do Kopalińskiego.

http://www.slownik-online.pl/kopalinski/A834D86DC8E2
AA0D412565B900763F78.php

"doktor stopień naukowy nadawany przez wyższe uczelnie i instytuty nauk. na
podstawie złożenia rozprawy naukowej i egzaminów; zwyczajowa forma
tytułowania lekarzy. "

Tak więc lekarzowi zwyczajowo należy się tytuł "doktora".

Peytonku, kolejny raz się skompromitowałeś.
Tak już masz, ale nie przejmuj się za bardzo. Zawsze możesz jeszcze zmądrzeć
rezygnując z wegetarianizmu.

Pozdrawiam
Leszek

19. Data: 2003-10-23 21:37:03

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zastanawiac. ze to kolokwializm, ze forma zwyczajowa itp. ale nie zadnej
> formy zwyczajowej, aby uzywac skrotu "dr" w znaczeniu innym, niz "doktor

a skrót "dra" oznacza stopień naukowy ????, bo taki jest użyty na tej
okładce ;))))

Slawek

20. Data: 2003-10-23 21:49:35

Od: "Adamo Il" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> swiadcza niczego zlego o tym kogo atakujesz , swiadcza tylko zle o tobie.

To ciekawe podejście... Czyli ten oszust, który wykrył oszustwo naszego
prezydenta jest paskudną mendą, i to nie świadczyło źle o A.Kwaśniewskim, że
podawał się za magistra? Czy w tamtym wypadku to zupełnie inna sprawa bo nie
chodzi o guru?

> jezeli jestes "wege" jak sugeruja niktore posty (powyzej), to chyba zaczne
> uwzac "wyznawcow" "wege" za wyjatkowo prymitywnych przeciwnikow DO.

Nie, nie jestem wege, jem mięso, golonki, jajka, salcesony tak jak optymalni,
nie jadam smalcu bo nie lubię i nie marnuję białek poza tym podobnie;)
A prymitywne mi się wydają takie odpowiedzi jak Twoja. Ja zauważyłem coś, co
wydało mi się wręcz szokujące i nie wiedziałem, że było to tak wiele razy już
poruszane... mój błąd! aczkolwiek MAM RACJĘ! ja również mam w planach
doktorat a nie wyobrażam sobie abym się miał określać już profesorem.
Powtórzę ponownie, mój ojciec jest lekarzem i poza zwyczajowym zwracaniem się
pacjentów "panie doktorze" nikt nie pisze nigdzie dr przed jego nazwiskiem.
Podobnie na uczelni można zwracać się do wykładowcy "profesorze" ale jeśli
nie jest nim, to nie radzę pisać w ten sposób o nim.

> Proby
> ironi w tym powyzej, niczego nie zminia, stosujesz metody godne wyznawcow
> "kopania ponizej pasa", to twoj wybor i twoja sprawa.
>
> mwtwd.Jurek

Nie rozumiem tego, zapewne gdyby chodziło o innego oszusta to zdanie byś miał
zgoła odmienne, ale rozumiem że jak chodzi o guru to jest on nietykalny.
dr Kwaśniewski jest oszustem, bo w jego organizacji na stronach z nim
związanych jest tak nazywany i ma jak najbardziej na to wpływ ale widocznie
tak mu z jakichś względów pasuje. Jeśli nie to mógłby bardzo szybko wpłynąć
na zawartość stron w internecie na których jest błędnie określany.

Pozdrawiam,
Adam Il.

magnez
Aminokwasy - w czym ?