Czy Karol Wojtyła lubił golonkę?

1. Data: 2005-04-09 12:40:52

Temat: Czy Karol Wojtyła lubił golonkę?
Od: "karol" <k...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Ja wiem, że to w tym momencie jest temat oburzający.
Ale Pan Prezydent RP zniósł wczoraj w swym oświadczeniu telewizyjnymj czas
żałoby po stracie Ojca Świętego.
Znaczy się wolno dyskutować o wszystkim.
Czy Karol Wojtyła lubił golonkę?
Jak myślicie??
Polacy...

karol

1. Data: 2005-04-09 12:43:27

Temat: Re: Czy Karol Wojtyła lubił golonkę?
Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karol" <k...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
> żałoby po stracie Ojca Świętego.
> Znaczy się wolno dyskutować o wszystkim.

ZTCP to lubił czarny salceson i kremówki...

Marek

1. Data: 2005-04-09 12:54:34

Od: "karol" <k...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU

napisał w

> ZTCP to lubił czarny salceson i kremówki...

z tymi kremówkami to sam Papież się naśmiewał z tego, co powiedział.
A koledzy Karola Wojtyły komentowali... " no moze Lolek chodził po maturze
na kremówki, ale my nie"

k.

1. Data: 2005-04-09 13:14:51

Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z tymi kremówkami to sam Papież się naśmiewał z tego, co powiedział.
> A koledzy Karola Wojtyły komentowali... " no moze Lolek chodził po maturze
> na kremówki, ale my nie"

pewnie chodzili na zupe chmielowa

--

=================
Pozdrawiam Jędrek

1. Data: 2005-04-09 14:03:59

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d38ipa$cek$1@nemesis.news.tpi.pl>, "karol" <k...@x...xx>
wrote:

> Ja wiem, że to w tym momencie jest temat oburzający.
> Ale Pan Prezydent RP zniósł wczoraj w swym oświadczeniu telewizyjnymj czas
> żałoby po stracie Ojca Świętego.

Ciekawe gdzie był gdy żałobę ogłaszano?

Władysław

1. Data: 2005-04-09 17:15:13

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jędrek" <a...@T...onet.pl> napisał w wiadomości

> pewnie chodzili na zupe chmielowa

Któryś z kolegów Papieża powiedział w tv, że ten zapomniał dodać, ze krem
był na spirytusie:)

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-04-09 17:17:24

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Ciekawe gdzie był gdy żałobę ogłaszano?

Zasadniczo widziałam go za mównicą, zza której ją ogłaszał

Margola Abstrahując Od Poglądów

1. Data: 2005-04-10 15:40:54

Od: "Elwood" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karol" napisał:
> z tymi kremówkami to sam Papież się naśmiewał z tego, co powiedział.

Karolku, bo Karolek nie zrozumiał...Papież sie uśmiechał bo kiedyś do masy
dodawano sporą ilość spirytusu i w tym cała tajemnica.

-=Elwood=-

1. Data: 2005-04-10 16:56:41

Od: "toto d." <t...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elwood" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Karolku, bo Karolek nie zrozumiał...Papież sie uśmiechał bo kiedyś do masy
> dodawano sporą ilość spirytusu i w tym cała tajemnica.

Ty powinieneś koniecznie być w tym gremium, co potwierdzi świętość Jana
Pawła II.
Ty wszystko wiesz najlepiej.
Czy Twoim zdaniem Karol Wojtyła powinien był powiedzieć na oczach mediów, że
po maturze z kolegami obalał flaszki w bramie?
Powiedział, że chodził na "kremówki" do cukierni i śmiał się, że mieli
kłopoty z tymi "kremówkami".
Może to był ajerkoniak. Sam w liceum miałem taki epizod, gdzie z kumplem
wypiliśmy flaszkę "kurczaczka".
No konsekwencje były tragiczne.

toto d.

1. Data: 2005-04-10 18:59:08

Od: "Elwood" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "toto d." napisał:
> Ty wszystko wiesz najlepiej.

Jakieś kompleksy kolego??

> Czy Twoim zdaniem Karol Wojtyła powinien był powiedzieć na oczach mediów,
że
> po maturze z kolegami obalał flaszki w bramie?

Zdaje się że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, bo wiesz kolego nie
wszyscy musza mieć wyłożone od A do Z żeby pojąć aluzję.

> Może to był ajerkoniak. Sam w liceum miałem taki epizod, gdzie z kumplem
> wypiliśmy flaszkę "kurczaczka".
> No konsekwencje były tragiczne.

To widac.

-=Elwood=-

Wątek "Zdrowe odżywianie", czyli wyczerpanie się formuły prk
Rozkosz
Jan Paweł II
Zdrowe odżywianie
kawalki kurczaka po chinsku , jak ?