Czy Starane zaszkodzi truskawkom?

11. Data: 2005-08-24 21:34:05

Temat: Re: Czy Starane zaszkodzi truskawkom?
Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basia Kulesz napisał(a):

> Korzenie maja około 0.5 m długości. Widły nawet chłop z mojej wsi jest
> w stanie wbić do 1/3 ich dlugości tj. ok.12 cm. To jest skała, no chyba
> że popada. Póki co nie da rady.

Melduję posłusznie, że nie rozumiem. 50 cm korzenie? To co BYŁO odchwaszczone
przed sadzeniem? 50 cm korzenia nie wyrasta w jeden sezon...no nie rozumiem.

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2005-08-24 21:40:34

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Melduję posłusznie, że nie rozumiem. 50 cm korzenie? To co BYŁO odchwaszczone
> przed sadzeniem? 50 cm korzenia nie wyrasta w jeden sezon...no nie rozumiem.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Truskawki są już dwa sezony. Zamują ok 0,4 ar. Bawilam się z pozostałymi
7 arami. Nikt nie powiedział, że haczką (graca po dolnośląsku) nie
wolno, to i skutek.
Pozdrawiam michalina

13. Data: 2005-08-24 21:50:19

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Truskawki są już dwa sezony. Zamują ok 0,4 ar. Bawilam się z pozostałymi
> 7 arami. Nikt nie powiedział, że haczką (graca po dolnośląsku) nie
> wolno, to i skutek.
> Pozdrawiam michalina

Dużo łatwiej niż ręcznie, trzeba tylko raz/dwa w tygodniu.

Pozdrawia systematycznie boletus

14. Data: 2005-08-24 21:55:51

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> wrote:

> 50 cm korzenia nie wyrasta w jeden sezon...

Z siewek? Wyrasta. W 3-4 miesiące. Bez problemu.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Byków już nie ma w Bykowie
Nie ma więc kto ulżyć krowie.

15. Data: 2005-08-24 22:04:29

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Korzenie maja około 0.5 m długości. Widły nawet chłop z mojej wsi jest
> w stanie wbić do 1/3 ich dlugości tj. ok.12 cm. To jest skała, no chyba
> że popada. Póki co nie da rady.
> Pozdrawiam michalina

Jeśli masz możliwość wyściółkuj truskawki korą sosnową, nie urosną
nowe chwasty.Kup mały ręczny opryskiwacz 1l, one mają regulowaną grubość
strumienia cieczy.Użyj roundup, każdemu mleczowi psiknij do środka kilka
kropel.Jak się wprawisz nie będzie pryskania na boki, a czasu zajmie mało.
Pozdrawiam.Mirzan

16. Data: 2005-08-24 22:19:18

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z siewek? Wyrasta. W 3-4 miesiące. Bez problemu.

Może za dobrą ziemię macie po prostu:D 20-25 cm mam u siebie, nie więcej.
Jedyny chwast plewiony z chwastnika...

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2005-08-25 05:53:23

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> [...]
> kropel.Jak się wprawisz nie będzie pryskania na boki, a czasu zajmie mało.
Mały opryskiwacz posiadam. Litr roundapu też.Trochę sie bałam nim
pryskać, ale na wszelki wypadek przykryję rzędy truskawek folią
malarską, aż nabiorę wprawy. Dziękuję za pomysł.
Pozdrawiam michalina

18. Data: 2005-08-25 10:28:16

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:deics1$c5r$1@nemesis.news.tpi.pl michalina27
> <m...@v...NOSPAM.pl> napisał(a):
> >
> Mam dla Ciebie dobrą wiadomość. Otóż wpadła mi w ręce publikacja
> Głównego Inspektoratu PIORiN "Metodyka integrowanej produkcji truskawek",
> w niej: "Chwasty wytwarzające zimotrwałe rozety, np. *mniszek pospolity*
czy
> wierzbownica gruczołkowata lub górska, można zwalczać późną jesienią - w
> listopadzie, środkami zawierającymi glifosat. ... tak, aby ciecz użytkowa
> nie ściekała z chwastów na glebę."
> Pozdrawiam ochroniarsko Ja...cki
Jarku masz na myśli: http://www.truskawki.pl/
? :-)
Moje jechały z daleka i nie chcąc się wiecznie przy nich męczyć z plewieniem
obłożyłem czarną folią. Święty spokój.
:-)
Mirzan słyszysz? Poszanowane i rodzą jak oszalałe.
Sadzonki z _wąsów_ już bujają się po Polsce.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

19. Data: 2005-08-25 10:46:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mirzan słyszysz? Poszanowane i rodzą jak oszalałe.
> Sadzonki z _wąsów_ już bujają się po Polsce.
> :-))
> Pozdrawiam pogodnie
>   skryba

To znaczy,że trafiły w dobre ręce.To chyba jedyne uniwersalne
truskawki.Jak porozdajesz wszystkie, przygotuję Ci nowwy transport.
Pozdrawiam.Mirzan

20. Data: 2005-08-25 11:14:34

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy,że trafiły w dobre ręce.To chyba jedyne uniwersalne
> truskawki.Jak porozdajesz wszystkie,

Że co? Do końca września ukorzenię ich jeszcze ze 40 (oprócz dotychczas
ukorzenionych).
:-))

> przygotuję Ci nowwy transport.

Chętnie przyjmę, ale może inne badziewie.
Oczywiście także w celach rozdawniczych.
:-)

> Pozdrawiam.Mirzan

Pozdrawiam wzajemnie
skryba.

Ps. Masz już gotową ofertę wiosenną na 2006, czy dopiero nad nią pracujesz?

kabaczek cholernik
Fruczak gołąbek
Zielnik, identyfikacja roślin - pomóżcie!
jak się pozbyć wielkiego pnia
co ostatnio robię?