Czy Wy też tak robicie????

1. Data: 2005-08-18 12:48:12

Temat: Czy Wy też tak robicie????
Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dotyczy postu XXXposzukiwany od roku..autorstwa mani
Poprosiłam Ją na priva o ten schemat i otrzymałam taką
odpowiedż/zresztą,okazuje sie,ze nie ja jedna/,cytuję:
"Schemat kosztował mnie wymianę na inny. Prawie roczne poszukiwania (u
Polek, Hiszpanek, Rosjanek, Chinek)tego schematu nauczyły mnie, że z
trudem znajdowane wzory trzeba cenić. Więc jeśli w swoich zbiorach
posiadasz schemat do załączonego przeze mnie obrazka chętnie
wymienię się na tego chłopczyka z jamniczkiem.
Pozdrawiam, bogna"
Przyznam się,ze mnie zamurowalo,bo jeszcze nie spotkalam sie z czymś takim,a
korzystalam z roznych zrodel-dostawalam schematy od rosyjskojęzycznych/nie
tylko Rosjanek/,Francuzek,Szwedek,Greczynek,Brazylijek....
nie bede wymieniac
wszystkich,bo pewnie nawet nie pamietam ich wszystkich,ale jeszcze NIKT nie
potraktowal mojej prosby w ten sposob.Zadałam sobie trudu przeszukania forum
pod kątem postow mani,i okazuje sie,ze bardzo czesto poszukuje
schematow,czesto je dostaje,w tym nawet ode mnie.Ciekawa jestem ile z tych
osob dalo Jej coś ale tylko na wymiane.Tak na marginesie,to po przeczytaniu
ww posta,sama napisalam na forum rosyjskim i chinskim chcąc pomoc Jej w
poszukiwaniach.Sama NIGDY bym nawet nie wpadła na taki pomysł,żeby żądać coś
w zamian.Może jestem odosobniona,może dziwaczna,bo przecież tak długo
szukała,a ja teraz chcę ot tak sobie,bez włożenia minimum wysiłku.
Podsumowując na mnie zawsze możecie liczyć-nic nie będę chciała w zamian.
Pozdrawiam wszystkie. Ada

2. Data: 2005-08-18 13:19:54

Temat: Re: Czy Wy też tak robicie????
Od: "Annach" <a...@A...cf-i.com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

> [...]
> posiadasz schemat do załączonego przeze mnie obrazka chętnie
> wymienię się na tego chłopczyka z jamniczkiem.

zatkało mnie.

Chociaż bywam sporadycznie na grupie (ach to ciągle dziurawe wiaderko z
czasem:)) i pewnie częściej proszę niż daję, ale zawsze spotykałam się z
Waszą życzliwością - nikt nigdy nie chciał ode mnie nic w zamian, a i mi by
nie przyszło do głowy chcieć czegoś od osoby obdarowanej.

A swoją drogą ciekawe, co na to osoba, która zdołała uszczęśliwić Bognę
schemacikiem - najprawdopodobniej bezinteresownie - poza dziękuję dostała
coś jeszcze od wdzięcznej grupowiczki w dowód wdzięczności...

Pozdrawiam
dająca (pod warunkiem, że jest w posiadaniu) za uśmiech
--
Annach
GG#3201174

3. Data: 2005-08-18 13:33:41

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie robię tak. Jak mam to daje, jak nie mam to siedzę cicho :)

Dziunia

4. Data: 2005-08-18 13:38:54

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ada napisał(a):

> [...]
> posiadasz schemat do załączonego przeze mnie obrazka chętnie
> wymienię się na tego chłopczyka z jamniczkiem.

w zyciu by mi nie przyszlo do glowy, zeby wyslac komus schemat pod
jakims warunkiem - no chyba ze pod warunkiem posprzatania w skrzynce :)

chyba szkoda slow ...

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

5. Data: 2005-08-18 13:48:53

Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie robię tak. Jak mam to daje, jak nie mam to siedzę cicho :)
>
> Dziunia

Podpisuję się obiema rękami pod tym co napisała Dziunia.
Ania Rydzyńska Gdynia

6. Data: 2005-08-18 13:54:38

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie!!! NIGDY tak nie robimy.

Pozdrawiam
Zniesmaczona Ola

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

7. Data: 2005-08-18 13:56:55

Od: Agnieszka Młynarczyk <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta sytuacja troszke sie rozni ale ...
Kiedys zdarzylo mi sie prosic o schemat osobe, ktora jak sie pozniej
okazalo go kupila. Dostalam maila o podobnej tresci, ze owszem dostane
schemat ale tylko na wymiane. Wymiana dotyczyla scislych obrazkow, ktore
rowniez trzeba bylo zakupic. Dalam sobie spokoj, grzecznie odpisalam,
ze rozumiem ale niestety nie stac mnie na taki zakup (ok. 25 $). Kilka
osob pozniej pisala z prosba o ten schemat do mnie, sadzac, ze go
posiadam, wysylalam im maila jaka odpowiedz otrzymalam ja od tej osoby.
Nie wiem czy sie ktos postaral i dostal ten schemat na wymiane. Ja
bynajmniej dalam sobie spokoj. Jest tyle pieknych, innych obrazow :)
Na marginesie powiem, ze sama jesli mam to wysylam wzory. Czasem sa to
wzory z gazety, czasem schematy zakupione w haftach polskich. Najmilej
jest pomoc bezinteresownie..

Agnieszka Młynarczyk

--
Lubisz ubrania ESPRIT? Zajrzyj na nasze aukcje:
http://tinylink.com/?xacqZcPh1b

8. Data: 2005-08-18 14:29:39

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze nie zdażyło mi się ządac czegoś w zamian chociaż cześciej sie
dzielę niż czegoś szukam........i napewno nigdy mi to nie przyjdzie do
głowy.

Pozdrawiam.Bozena z Krakowa (Bos)

9. Data: 2005-08-18 14:46:05

Od: "Jandulka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podsumowując na mnie zawsze możecie liczyć-nic nie będę chciała w zamian.
> Pozdrawiam wszystkie.   Ada

Wiem i dlatego mi przykro, że na ciebie takie coś trafiło. Ale nie przejmuj
się, przecież to wyjątek, który - jak wiadomo - potwierdza regułę: mamy, to
wysyłamy i niczego w zamian nie żądamy.
A poza tym, Ada - właśnie minęła okrągła rocznica gestu Kozakiewicza...
Jandulka

10. Data: 2005-08-18 15:35:19

Od: "Władysława" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest niesamowita odpowiedź na prośbę o schemat.Nigdy bym nie pomyślała.
Wysyłałam też schematy ale nie pomyślałam o czymś takim. To takie przykre
mieć - nie podzielić się z innymi a chcieć. Może potrzeba aby zapełnić
płytkę a potem na alegro. Szkoda słów. Nigdy tego nie zrobię !!!!!!!!!!
Władzia Dziunia- Kwidzyn

Użytkownik "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szukała,a ja teraz chcę ot tak sobie,bez włożenia minimum wysiłku.
> Podsumowując na mnie zawsze możecie liczyć-nic nie będę chciała w zamian.

szydełko kółka do witraży
xxx Tygrys syberyjski
[inne] nowy sklep internetowy z wloczkami
[xxx] Krolowa Morza-oryginalne
wielka prośba o aniołki