Re: Czy Żydzi ukrzyżują Polskę?

Data: 2018-02-03 17:03:31
Temat: Re: Czy Żydzi ukrzyżują Polskę?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 02.02.2018 o 08:47, pulsar pisze:

> Żydzi nie krzyżowali w tamtych czasach, tylko kamienowali. Krzyżowali
> natomiast (masowo) Rzymianie. Sprawdź, zanim coś napiszesz.

Żydzi zadecydowali o wyroku a Rzymianie wyrok wykonali. Czyż nie tak?

> Są różni Żydzi, podobnie jak to jest w innych nacjach.

Tak, masz rację. Ale jak wskazuje ranking nagród Nobla to Żydzi mają
najlepsze efekty w kreowaniu własnego, po wielekroć fałszywego image,
który jest podstawą do bycia wywyższonym przez sklerotyków z Oslo i
Sztokholmu. Chyba nie masz wątpliwości co do tego, że są
najskuteczniejszymi manipulantami - bez tego nie byliby największymi
oszustami.

Zauważ jednak, że ja sobie cenie ich za to, gdyż gdyby nie te zdolności
do manipulacji nie mogli by sie stać frontierami poszukiwania
przyszłościowych rozwiązań społecznych. Tak więc nie obruszaj się gdy
wskazuję na ich paskudną stronę charakteru bo z drugiej strony
dostrzegam również ich wielkość.

> Jednych stać, drugich nie stać. Sprecyzuj o których ci chodzi a
> przynajmniej rozróżniaj normalnych ludzi od polityków.

Politycy to wprawdzie banda oszustów poszukujących przyszłościowych
rozwiązań społecznych w oceanie nieświadomości, ale bez nich to dzikie
stado nazywające się homo sapiens juz dawno by się wzajemnie pożarło.

> --- pulsar

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net