Re: Czy chcemy komunizmu i marksizmu w Polsce?

From: "Chiron" <c...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy chcemy komunizmu i marksizmu w Polsce?
Date: Wed, 20 Jan 2016 10:18:03 +0100

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości
news:569f33cb$0$699$65785112@news.neostrada.pl...

> Nacjonalizm i fanatyzm religijny rozwija się teraz w Polsce.
Wprawdzie nie zauważyłem rozwoju w Polsce fanatyzmu religijnego- może (jak
twierdzą niektórzy) jak na wiosnę ruszy nowa fala muzułmanow, i przejdzie
nasze granice- to będziemy go mieć pod dostatkiem. Skoro Ty widzisz- to
proszę przykłady. Jesli chodzi o nacjonalizm- to co złego w nacjonalizmie?
Nacjonalizm jest na podobieństwo matki, która dba o swoje dzieci jak może
najlepiej- inne jej po prostu nie interesują. Co w tym złego?

> Koleś mocno śpi. Ideami, które krążą po Europie i w tej chwili najbardziej
> zagrażają ludziom to nacjonalizm, faszyzm i fanatyzm religijny. Komunizm
> jest na ostatnim miejscu.
Nie wiem jak nacjonalizm zagraża Europie. Jak każdy naród będzie dbać o
siebie- to wszyscy powinni być zadowoleni. Zagraża nam komunizm- który w
wersji gramscistowskiej jest w ofensywie od 1968 roku. Natomiast zgadzam
się, że szaleje wręcz w Europie fanatyzm religijny- niesiony przez
muzułmanów. Panoszy się też faszyzm- choć w formie zmutowanej troche jako
korporacjonizm.

> A ja pytam, czy chcemy nacjonalizmu, faszyzmu i fanatyzmu religijnego w
> Polsce?

Nacjonalizmu oczywiście tak. Reszta- jasne, że nie.

Powrotu do zdrowia życzę.

--

Chiron