Czy da się zrobić coś bezmlecznego na tłusty czwartek?

1. Data: 2004-02-17 16:17:37

Temat: Czy da się zrobić coś bezmlecznego na tłusty czwartek?
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

We wszystkich przepisach na faworki, pączki, oponki itd.itp. jest mleko albo
śmietana, a w najlepszym wypadku jogurt. Czy znacie jakiś przepis na coś
tłustoczwartkowego bez mleka i jego przetworów (dla matki karmiącej
alergika)? Może jakieś rogaliki?
Ewa

1. Data: 2004-02-18 07:43:07

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

====
Jadłem kiedyś bułki na parze nadziewane marmoladą czy też konfiturami.
Ciasto było lekko osłodzone. Udawały pączki. Dało się zjeść całkiem,
całkiem.

waldek
====

1. Data: 2004-02-18 08:21:53

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) mozna tez polac czekolada..
====
Byle nie mleczną! :-}

waldek
====

1. Data: 2004-02-18 08:24:23

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-18 08:43, Użytkownik waldek napisał:

> ====
> Jadłem kiedyś bułki na parze nadziewane marmoladą czy też konfiturami.
> Ciasto było lekko osłodzone. Udawały pączki. Dało się zjeść całkiem,
> całkiem.

:) mozna tez polac czekolada..
sa pyszne !!! Mozna i na slodko i na ostro

My jadamy z gulaszem :)

To sa buleczki drozdzowe, wprawdzie dodaje sie mleko ale w przypadku
tych buleczek nie ma problemow z zamiana mleka na wode..
Jakby co to jeszcze dzis moge wklepac przepis

b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-02-18 21:20:48

Od: "eMONIKA" <m...@K...pompy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
coś
> tłustoczwartkowego bez mleka i jego przetworów (dla matki karmiącej

Nasza niania włąśnie dzisiaj już usmażyła normalne pączki na wodzie:
mąka, woda, cukier i drożdże. Są pysznościowe i mój synek wsunął chyba
ze cztery.

:-) Monika i Wiktor (2 i pół)

Re: tiramisu
Re: Czy da się zrobić coś bezmlecznego na tłusty czwartek?
Re: Czy da się zrobić coś bezmlecznego na tłusty czwartek?
Re: Czy da się zrobić coś bezmlecznego na tłusty czwartek?
zupa z kapusty