Re: Czy dieta Kwaśniewskiego?

From: "OlekK" <o...@o...au>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy dieta Kwaśniewskiego?
Date: Sun, 19 Aug 2007 08:33:11 +1000

"Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> wrote in message
news:Pine.BSO.4.58L0.0708181449300.22667@dorota.am.t
orun.pl...

> ja mam pełny dostęp do tego artykułu (przez bibliotekę medyczną)
> - abstrakt jest dostępny na
> http://atvb.ahajournals.org/content/vol27/issue8/
> - z artykułu wynika, że stan zdrowia dzieci w trakcie leczenia
> bardzo dokładnie monitorowano łącznie z oznaczaniem stężenia
> hormonów sterydowych (płciowych) i nie stwierdzano odchyleń.
> Ale ja dokładnie uważam, co napisałem, że leczenie dzieci
> statynami jest kontrowersyjne.
> Moje pytanie jest następujące - czy zwolennicy diety Kwaśniewskiego
> też tak dokładnie monitorują wpływ diety łącznie z oznaczaniem
> [...]

A czy zwolennicy jakichkolwiek innych diet robią takie monitorowanie? Jeśli
chodzi o dietę Kwasniewskiego to przynajmniej są lekarze, którzy się nią
zajmują; adept tej diety będąc pod kontrolą takiego lekarza jest
monitorowany w ramach ogólnie uznanych przez medycynę badań.
Jeżeli ten temat naprawdę Cię interesuje to skontaktuj się z takim lekarzem.
Wbrew opinii produkujących się w tym wątku, są to prawdziwi lekarze z
prawdziwymi dyplomami uczelni polskich, niektórzy z nich maja stopnie
naukowe.
W przypadku przecietnego zwolennika diety Kwasniewskiego, to od niego samego
(zwolennika) zależy, czy będzie chciał sobie oznaczać poziomy lipidów czy
też nie. Ja robię to raz do roku.