Re: Czy dieta Kwaśniewskiego?

From: "Andrzej B" <t...@u...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy dieta Kwaśniewskiego?
Date: Sat, 18 Aug 2007 20:23:47 -0500

> A czy zwolennicy jakichkolwiek innych diet robią takie monitorowanie?
> Jeśli chodzi o dietę Kwasniewskiego to przynajmniej są lekarze, którzy się
> nią zajmują; adept tej diety będąc pod kontrolą takiego lekarza jest
> monitorowany w ramach ogólnie uznanych przez medycynę badań.
> Jeżeli ten temat naprawdę Cię interesuje to skontaktuj się z takim
> lekarzem. Wbrew opinii produkujących się w tym wątku, są to prawdziwi
> lekarze z prawdziwymi dyplomami uczelni polskich, niektórzy z nich maja
> stopnie naukowe.
> [...]
Przecież taki sam zawód jak inny i chodzi o kasę. Izby lekarskie dbają
tylko o opinię środowiska. Niekiedy pogrożą palcem oszustom i naciągaczom
jak zauważyłeś z dyplomem i się cieszą jak chodzi tylko o kasę a nie szkodzą
oni pacjentom, bo by to zaszkodziło opinii środowiska.
Na uczelniach których mają dyplomy nie nauczyli ich wiedzy którą
wykorzystują do naciągania ludzi to już inna sprawa chyba że wychodzisz z
założenia że każdy z dyplomem musi być inteligentnym naukowcem podążającym
własną niekonwencjonalną ścieżką czyżby sam dyplom na ciebie tak działał,
podobnie jak na oszukiwanych ludzi, którym pomagają wyświetlane losowo
obrazki organów z komputera i to że to pan doktor. No ale cuda i święte
miejsca wyleczyły już tylu więc i nasi lekarze z dyplomami też mogą.
http://mlodyfizyk.blox.pl/2007/07/Oberon-oszusci-prz
ed-sad.html

Bez urazy i z pozdrowieniami A.