Re: Czy dieta wege jest zdrowa alternatywa dietetyczna?

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy dieta wege jest zdrowa alternatywa dietetyczna?
Date: Thu, 30 Apr 2009 08:24:45 +0200

animka wrote:

> [...]
60600049X

076.html

> A teraaz podaj linki do polskich stron, albo przetłumacz.

No i czego trolla karmisz?

(tłumaczenia mogą być niedokładne)

Taken together, these findings suggest that there might be some underlying
mechanisms that lead to both celiac disease and lymphoma,

"Wydaje się, że istnieje mechanizm, który odpowiada za powstawanie tak
choroby trzewnej, jak i chłoniaka"

As the serum antigliadin immunoreactivity is present in patients with gluten
intolerance, celiac disease, it could be of importance to elucidate is the
multiple myeloma more severe form of gluten intolerance than celiac disease

"Istnieje podejrzenie, że szpiczak jest po prostu cięższą formą choroby
trzewnej"

Zawsze w sieci znajdą się czubki, które każdą jedną informację będą tak
przekręcać, żeby tylko kogoś opluć, ale po co takich karmisz?

Ostatnio jednemu gościowi na grupie doradzał unikanie witaminy D z uwagi na
podejrzenie właśnie takiego nowotworu, bo w jednym z rezultatów google
wyskoczyła jednocześnie jego nazwa oraz nazwa witaminy D - prawdziwy powód
był taki, że ja doradzałem uzupełnienie niedoborów, więc troll musiał
napisać coś odwrotnego. No musiał po prostu, zresztą przypuszczam, że 80%
jego twórczości na grupie to wyraz kompulsywnej obsesji na moim punkcie
(ile dokładnie - nie wiem, bo go filtruję).

Najśmieszniejsze jest to, że to właśnie niedobór witaminy D był połączony z
częstszym zapadaniem na w/w nowotwór, a nie nadmiar :P