Czy felczer to lekarz?

1. Data: 2002-03-27 10:24:34

Temat: Czy felczer to lekarz?
Od: "Marcin" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I czy ma takie same "uprawnienia" jak lekarz?

Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2002-03-27 16:20:39

Temat: Re: Czy felczer to lekarz?
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <0...@w...pl> napisał w wiadomości
> I czy ma takie same "uprawnienia" jak lekarz?
>
> Pozdrawiam
> Marcin

jak by felczer byl lekarzem to by sie nazywal lekarzem a nie felczerem....
a sokoro jest felczerem to nie moze miec takich "uprawnien" jak lekarz...

WaldiM

http://www.antykoncepcja.pl
http://www.londyn.org

3. Data: 2002-03-28 06:34:12

Od: "Marcin" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a sokoro jest felczerem to nie moze miec takich "uprawnien" jak lekarz...

To co ten felczer technikum lekarskie skończył czy co?

4. Data: 2002-03-28 09:12:26

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co ten felczer technikum lekarskie skończył czy co?

dobrze kombinujesz - dawno temu, przed wojną (2ga swiatowa) bylo cos takiego,
to jest taki technik lekarski - po wojnie chyba tez chwile bylo, potem
zniknelo, ale felczerzy jeszcze sie zdazają, chociaz to zawód na wymarciu.

adam

5. Data: 2002-03-29 18:21:03

Od: "vad" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> [...]
bylo, potem
> zniknelo, ale felczerzy jeszcze sie zdazają, chociaz to
Dobrze odpowiadasz :-) - część tych ludzi nabywała (nazwijmy
to) uprawnienia jeszcze w czasie wojny w wojsku . Mnie w
latach 50-tych leczył taki dziadźka . Z reguły byli to
ludzie może i nie o pełnej wiedzy teoretycznej ale doskonali
praktycy . Ten "mój" urzędował jako chirurg i uratował mi
wtedy od niedowładu dwa palce prawej ręki .(młody byłem i
głupi).
pozdr.vad

6. Data: 2002-04-03 09:39:22

Od: "MM" <m...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vad" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> praktycy . Ten "mój" urzędował jako chirurg i uratował mi
> wtedy od niedowładu dwa palce prawej ręki .(młody byłem i

A nie prawda że przed wojną całkiem niedawo zdażyło mi się zawitać w
przychodni do starszego felczera medycyny, a gościu z wygladu był przed 50

Magda

7. Data: 2002-04-03 10:27:27

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Apr 2002, MM wrote:

> A nie prawda że przed wojną całkiem niedawo zdażyło mi się zawitać w
> przychodni do starszego felczera medycyny, a gościu z wygladu był przed 50

Felczerzy uczyli sie w Liceach Felczerskich, ktore funkcjonowaly gdzies
do lat 50. Wiekszosc wyksztalconych w ten sposob felczerow uzupelnilo
potem swoje wyksztalcenie na Akdemiach Medycznych i uzyskalo dyplom
lekarzy - dzis wielu jest swietnymi fachowcami i specjalistami.
Ci, ktorzy pozostali moga uprawiac swoj zawod dalej, ktory daje im
w praktyce lekarza przychodni pierwszego kontaktu uprawnienia
zblizone do lekarskich - wynika to z tego, ze felczerow jest juz
na prawde niewielu stad nawet trudno byloby znalezc dla nich
zadania odrebne od zadan jakie maja lekarze pierwszego kontaktu.
Sa oczywiscie pewne zastrzezenia - nie moga pelnic funkcji kierowniczych
i decyzyjnych - ale to samo dotyczy lekarzy nie podsiadajacych
specjalizacji. Tak wiec w praktyce uprawnienia felczerow zblizone
sa do uprawnien lekarzy nie posiadajacych specjalizacji

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

Poszukuje instrukcji obs. do Glukometru i Cholesterometru
Wynik Posiewu ?
test-sorry
zimno na ustach
stymulatory miesni