Czy idzie połknąć własny język?

1. Data: 2006-05-03 16:02:01

Temat: Czy idzie połknąć własny język?
Od: phoenix <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jest jak najardziej POWAŻNE i tak proszę je potraktować, nie
chodzi mi o przypadki kiedy nastepuje to podczas ataków np epilepsji
(choć jeśli ktoś ma namiary na kliniczne opisy takich przypadków też
chętnie zerknę), szukam raczej informacji n/t czy istnieje możliwość
aby samemu świadomie zrobić coś takiego.
Ja twierdzę, że człowiek nie jest w stanie tego za bardzo zrobić,
kolega, że idzie. Poszukiwania w internecie nie dały rezultatów, stąd
moje pytanie na grupie.

2. Data: 2006-05-03 16:07:49

Temat: Re: Czy idzie połknąć własny język?
Od: "creed" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "phoenix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ja twierdzę, że człowiek nie jest w stanie tego za bardzo zrobić,
> kolega, że idzie. Poszukiwania w internecie nie dały rezultatów, stąd

Moim zdaniem to niemozliwe, podczas NZK jest ryzyko przyduszenia sie
podniebieniem miekkim (niektorzy uwazaja, ze tez i jezykiem), ale mozna
zapobiec temu np. wysuwajac zuchwe, lub stosujac chociazby rurki
ustno-gadlowe.
Swoja droga ciekawe macie tematy...

--
Pozdrawiam serdecznie!
Jacek W.

3. Data: 2006-05-03 16:42:32

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "creed" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mozna
> zapobiec temu np. wysuwajac zuchwe, lub stosujac chociazby rurki

Ponoć jakieś grupy azjatyckie miały członków, którzy popełniali w ten
sposób samobójstwa, by nie dostać się w ręce wrogów.

4. Data: 2006-05-03 20:59:21

Temat: Re: Czy idzie połkn?ć własny język?
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li [###M...@o...pl.###] napisał:

> Ponoć jakieś grupy azjatyckie miały członków, którzy popełniali w
ten
> sposób samobójstwa, by nie dostać się w ręce wrogów.

NIN-JA. Ale to tak tajne grupy, że trudno odróżnić, co jest prawdą, a
co wymysłem autorów książek.

5. Data: 2006-05-03 21:36:43

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e3b5lj$evn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ten
>
> NIN-JA. Ale to tak tajne grupy, że trudno odróżnić, co jest prawdš, a
> co wymysłem autorów ksišżek.

oj, od razu ninja i tylko jezyk!
przeciez chuck norris sam sie potrafi polknac caly :P

--
pozdro
ape

6. Data: 2006-05-04 07:40:41

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw musisz go odgryzc a pozniej polknac :) W czym problem?

--
Pozdrawiam Norbert :-)

7. Data: 2006-05-04 07:56:55

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako dziecko miałam koleżankę, która miała bardzo długi język i popisowo
potrafiła go połykać. Ale wtedy nie chciałam się na to zbytnio przyglądać.
Marta

8. Data: 2006-05-07 19:31:41

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li napisał(a):

> Ponoć jakieś grupy azjatyckie miały członków, którzy popełniali w ten
> sposób samobójstwa, by nie dostać się w ręce wrogów.
A ja słyszałem, że robili to, aby uniknąć wyrafinowanych tortur. Z
uduszenia przecież umiera się kilka minut. Z reguły znajdzie się coś pod
ręką, co posłuży do samobójstwa. Gorzej jak człowieka zaskoczą i
skrępują. Wtedy to tylko pozostaje połknięcie języka.

--
_ _ _ _
|_| |_| \ / |_ | \ / | |

9. Data: 2006-05-07 20:10:21

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł W." <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> Wtedy to tylko pozostaje połknięcie języka.

moglbys opisac jak to wykonac?

--
pozdro
ape

10. Data: 2006-05-07 21:20:17

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał(a):
> moglbys opisac jak to wykonac?

Niestety nie :(
Ale w dawnych Chinach też nie było to powszechnie znane, chociaż
słyszałem o specjalnym kneblowaniu, aby uniemożliwić połknięcie języka
przez pojmanego. A może to taki azjatycki mit z tym połykaniem ???

--
_ _ _ _

ŃšËőťú
bol reki po pobraniu krwi