Re: Czy ikselka doniesie na Senyszyn?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy ikselka doniesie na Senyszyn?
From: XL <i...@g...pl>
Date: 21 Jun 2017 06:26:33 GMT

XL <i...@g...pl> wrote:
> <Kviat> wrote:
>> W dniu 2017-06-20 o 22:48, XL pisze:
>>> <Kviat> wrote:
>>>> W dniu 2017-06-20 o 21:53, XL pisze:
>>>>> <Kviat> wrote:
>>>>>> W dniu 2017-06-20 o 19:47, XL pisze:
>>>>>>> <Kviat> wrote:
>>>>>>>> W dniu 2017-06-20 o 19:12, XL pisze:
>>>>>>>>> <Kviat> wrote:
>>>>>>>>>> http://polityczek.pl/index.php/uncategorised/4555-se
nyszyn-napisala-list-do-jakiego-zapytal-pan-co-tusk-
zalatwil-dla-polski-zalatwil-to-duda-ulaskawienie-ka
minskiemu

> postraszyć, bo ma żółte papiery?
>
> Postraszyć kogoś z żółtymi papierami, że odpowie za pisanie głupot? Sam też
> je masz chyba.

Takie cwaniaki jak glob niczego się nie boją - choćby dlatego, że tacy jak
ty obłudnicy do bronienia go zawsze się znajdą. Bezkarnie może TUTAJ zatem
robić co chce. Tzn. ON tak uważa, bo jest szurnięty. Jak będę naprawdę
chciała go spionować, to są na to lepsze sposoby niż straszenie w
internecie.
Po prostu BEZ UPRZEDZENIA zgłoszę gdzie trzeba, że wariat grozi mi
śmiercią. Zamkną go w pokoju bez klamek i tyle.