Czy infradzwieki moga zabijac ?

11. Data: 2001-12-12 01:33:28

Temat: Re: Czy infradzwieki moga miec szkodliwy wplyw na zdrowie ?
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lewandowski wrote:

> Takie rzeczy sa tajne.

Nie.
W internecie sa tysiace stron na ten temat.
Tutaj znalazlem w Altaviscie kilka stron.

http://www.borderlands.com/archives/arch/gavreaus.ht
http://www.austinmedical.com/acprodandsup.html
http://www.x-klub.powernet.pl/archiwum/tekst110.htm

Nareszcie mi sie wyjasnila przyczyna choroby lokomocyjnej.
Wywoluja ja indradzwieki, zaburzajac dzialanie blednika.

Infradzwieki sa stosowane w elektrostymulacji, w laseroterapii,
w laserowej i elektro stymulowanej akupunkturze.

Nareszcie sie dowiedzialem czemu ludzie choruja na chorobe morska.
A przeciez drgania o czestotliwosci infradzwiekow sa wywylywane przez
silniki na statkach, uderzenia fal morskich o burte
a takze infradzwieki generowane przez silniki diesla w autobusach.
I niektore silniki wywolywaly drgania wieksze , o wiekszej mocy i
nizszej czestotliwosci a inne w innym zakresie i kabina autobusu
dziala jak komora rezonansowa i dlatego sie mowi , jak nie mozesz
jezdzic autobusem to nie siadaj przy silniku i na kole.

Drgania niskiej czestotliwosci i dlugosci fali stanowiacej wielokrotnosc
dlugosci kregoslupa czlowieka, moga byc odbierane i wzmacniane wlasnie
przez ten kregoslup , a w zaleznosci od ich dlugosci to
glowa, uklad blednika moze sie znajdowac albo w wezle fali, albo
w punkcie najwiekzych oscylacji i dlatego te same drgania
moga inaczej oddzialywac na rozne osoby.
I np. osoba wysoka jezdzaca autobusem moze chorowac ciagle na chorobe
lokomocyjna, a osoby niskie nie beda odczuwaly zadnych dolegliwosci.

I jak mowia ze choroba mija z wiekiem, to mozliwe ze nastepuje efekt
odstrojenia rezonatora i zmiana wagi dziecka, czlowieka powoduje efekt
odstrojenia i rezonans zanika .

Pewnie by w tego wynikalo ze czym osoba wyzsza i bardziej szczupla,
tym bedzie bardziej podatna na chorobe lokomocyjna
o ile dlugosc fali to wielokrotnosc dlugosci jej kregoslupa .

I mozliwe ze wezel fali powstaje w miejscu siedzenia, czyli w okolicy
miednicy, a cala gorna polowa ciala drga swobodnie jak oscylator.
I stad zaburzenia blednika sa tak silne, ze wywoluja wymioty, nudnosci,
bole glowy, czasem zaburzenia widzenia, widzenia plam, lub widzenie
nieostre.

Jacek

12. Data: 2001-12-12 01:38:33

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W internecie sa tysiace publikacji naukowych nt. infradzwiekow.
Np. ta strona
http://www.etl.noaa.gov/review/as/bedard/

Infradzwieki sa wykorzystywane do prognozowania trzesien ziemi, tajfunow
i cala ziemia jest opleciona siatka stacji meteorologicznych ktore
wykrywaja fale infradzwiekowe duzej mocy, jako zapowiedz trzesienia
ziemi, tajfunu.

13. Data: 2001-12-12 02:41:23

Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach ciach]
> [...]
> I stad zaburzenia blednika sa tak silne, ze wywoluja wymioty, nudnosci,
> bole glowy, czasem zaburzenia widzenia, widzenia plam, lub widzenie

Brzmi logicznie jak tak sobie przypomne swoje autobusowe dzieje z
dziecinstwa, ktore dzis sa daleka przeszloscia...:)
Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

14. Data: 2001-12-12 06:54:57

Od: "Silverman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie rzeczy sa tajne.
>
> A.L.

A moze laskawy Pan wytlumaczy wszystkim "lajkonikom" - któz to te informacje
utajnil ? Bo stwierdzenie - "Takie rzeczy sa tajne" jest równie dobre co:
"Mój tylek sluzy do robienia kupy". Poprosze o informacje na temat tej
tajnosci, jesli oczywiscie Pan takowe posiada.

15. Data: 2001-12-12 08:40:46

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy popatrzyć do korzenia wątku, aby zrozumieć, że sprawa jest
utajniona przez TKWE (Tajny Komitet do Walki z Ekspertem).
Cytując jednego z kolegów z p.s.m.: Nie karmić troli!
----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

16. Data: 2001-12-12 10:33:47

Temat: Re: Czy infradzwieki moga zabijac ?
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek wrote:

> [...]
> somatycznych a w ekstremalnych przypadkach do smierci, ze
> wzgledu na rezonans moga odzialywac z sercem (ale i innymi
> narzadami) niestety nie wiem jaka energia jest potrzebna ani
> jakiej konkretnie czestotliwosci dotycz by taki efekt sie pojawil
> do tego jeszcze dochodzi kwestia czasu takiego oddzialywania.
> Z tego co wiem armia amerykanska eksperymentuje z takimi
> urzadzeniami (bo kto by chcial urzadzac zamieszki z pelnymi
> gaciami i odruchem wymiotnym), zobacz na discowery.com
> bo kiedys ten temat maglowali (nie tak dawno pare miesiecy
> w stecz), ew. swiat nauki lub macierzyste SA.

Dzieki.
Wszedlem na http://www.discovery.com/
do wyszukiwarki i nic nie znalazlem
jak sie nazywal ten program ?

http://dsc.discovery.com/search/results.jsp?channel=
DSC&srchtxt=infrasonic&go.x=18&go.y=14

Jacek

17. Data: 2001-12-12 10:40:47

Temat: Spamer warning: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl>
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spamer warning: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl>

18. Data: 2001-12-12 10:41:42

Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lewandowski wrote:

> Takie rzeczy sa tajne.

Czy ja wiem... mnie juz w podstawowce i liceum uczyli, ze drgania o
czestotliwosciach okolo 10Hz czy jakos tak (moge sie mylic co do
wielkosi) moga w skrajnych przypadkach nawet zatrzymac serce.

Janusz 'Kali' Kaliszczak........mailto:k...@w...pl mailto:k...@w...pl
..............................................http:/
/kali.irc.gdansk.pl
'There are three types of people. Those who don't know what happened,
those who wonder what happened, and people like us, that MAKE THINGS
HAPPEN'

19. Data: 2001-12-12 15:17:22

Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <d...@p...onet.pl> wrote in

> Dzieki.
> Wszedlem na http://www.discovery.com/
> do wyszukiwarki i nic nie znalazlem
> jak sie nazywal ten program ?

ja wiem, ale niestety - to jest tajne (powiedziałbym, ale zaraz Echelon by
mnie namierzył ;-))))

--
Raf256
,--, _ ,- _ _ _
|,-'`_|_|_ `_||_'|_' r...@g...pl
| `\|_| | |_,,_||_|

20. Data: 2001-12-12 17:09:45

Od: "Siriuz" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie interesuje zabezpieczenie przed infradzwiekami w cywilu.
> Np. mieszkasz obok zakladu w ktorym dudni silnik duzej mocy, czy prasa w
> fabryce samochodow

zrob sobie antyfaze...

kupię
pytanko