Czy infradzwieki moga zabijac ?

31. Data: 2001-12-12 23:34:52

Temat: Re: Czy infradzwieki moga miec szkodliwy wplyw na zdrowie ?
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Yans Yansen wrote:

> Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> [cut all]
> Wszystkie dywagacje są fajne i czasem nawet zahaczają o sedno sprawy. Jedno
> mi się niepodoba. Otóż: Żaden, ale to żaden sprzęt grający typu subwoofer
> czy inny niskotonowy nie jest w stanie wytworzyć infradźwięku. Nawet, jeśli
> jest to sprzęt wysokiej klasy, to nie odtworzy nic ponizej 16 Hz. A górna
> granica częstotliwości infradźwiękowej to zaledwie 9 Hz.

nie znam sie,
wiem ze jeden herz to jeden cykl na sekunde.
To 9 Hz to 9 cyklow na sekunde.
Ale to niekoniecznie musi byc sinusoida.
Moze to byc wypelnienie w czasie, silny impuls = 1 , cisza = 0
Silny impuls trwajacy np. 10 ms, przerwa 90 ms i tak 9 razy w ciagu
sekundy
to da te 9 Hz.

Teraz jak to moze dzialac w subwooferze.
Dokladnie tak samo.
9 razy na sekunde duzej mocy niski ton trwajacy te 10 ms lub dluzej a
potem cisza.
Zreszta widac to w glowniku niskotonowym, gdy membrana idzie cala do
przodu, potem przerwa i znow do przodu
Wypelnienie cyklu i stosunek czasu sygnalu do braku sygnalu to przeciez
wypelnienie.
Ale nawet biorac beben i 2 paleczki, mozesz sam generowac czestos 9 Hz
To jest 9 uderzen na sekunde.
Perkusista to potrafi.

Bas w niektorych utworach jest z taka czestotliwoscia.
Czyli 9 razy na sekunde, bum-bum-bum-bum-bum-bum-bum-bum-bum i sekunda
minela.

Gdy Napoleon szedl na Moskwe to mial wlasnie takie duze bebny zawieszone
miedzy 2 konmi o srednicy kilku metrow, na ktorych wybijano miarowy
rytm marszu.

Pewnie byla to czestotliwosc rezonansowa nog zolnierzy i dlatego krok
marszowy tak nie meczy,
bo rytm stanowi biostymulacje , biomasaz tkanek i ulatwia przeplyw krwi.

To chyba nawet wyjasnia teorie, ze u ludzi jest jednakowy wskaznik
dlugosci kroku/dlugosci nog
czy cos kolo tego. Nie pamietam tej teorii , ale moze ktos przypomni.

I teraz najwazniejsze.
Czestotliwosc odswiezania obrazu na monitorze.
Jezeli stanowi wielokrotnosc czestotliwosci rezonansowej mozgu
czlowieka, to moze prowadzic do bolu
glowy, oczu , ucisku czaszki, ucisku na czolo.

I teraz kontakty miedzyludzkie.
Nie mozna wykluczyc ze sa osoby, wykladowcy, mowcy, ktorzy potrafia
generowac glosem infradzwieki
i ich mowa, spiew wywoluje u ludzi dreszcze na plecach.
A moze te dreszcze to nic innego jak dostrojenie glosu do czestotliwosci
rezonansowej kregoslupa czlowieka
i zespol gra, gra i nagle zmienia sie czestotliwosc instrumentu,
perkusji i jej moc i nagle czujemy
dreszcze na plecach, bo nasze plecy zostaly wprawione w rezonans .

Idac dalej.
Studenci , ktorzy maja glos dostrojony do czestotliwosci rezonansowej
czaszki egzaminatora moga osiagac bardzo dobre/lub bardzo zle wyniki na
egzaminie, w zaleznosci jak na taka czestotliwosc reaguje egzaminator.

I konczac juz troche o seksie.
Czestotliwosc ruchow, a zdolnosc wywolywania orgazmu
, moze rowniez zalezec od czestotliwosci rezonansowej partnerki ;)

Czyli podlaczamy partnerke do generatora i badamy jej czestotliwosc
rezonansowa i juz wiemy co nas czeka ;)

A ozieble kobiety ?
Zadna kobieta nie jest oziebla, tylko partner nie dostrojony,
pracuje na innej czestotliwosci ;)

Jacek

32. Data: 2001-12-12 23:35:33

Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"GrzesiekP" <g...@n...com.pl> wrote in

> Ty jestes pierdolniety , facet.

nie, ta odpowiedź 'takie rzeczy są tajne' to żart... Dariusz (vel Ekspert
vel Jacek) jest dosyć 'znaną' ;P postacią... poszukaj w dowolnym archiwum
(np. Googles) :
- postów o Self(ego)
- postów Dariusza(Jacka) na alt.config i alt.admin
- postów na tą grupę (pod xywą Jacek) z przed ok 5 mc - wątek o
szkodliwości picia mleka ;)

btw. nie mylic jacka vel Dariusza z Jackiem - prawdziwym lekaerzem piszącym
na tą grupę

--
Raf256
,--, _ ,- _ _ _
|,-'`_|_|_ `_||_'|_' r...@g...pl
| `\|_| | |_,,_||_|

33. Data: 2001-12-12 23:38:46

Temat: Spamer Second Warning:Raf256 <r...@g...pl> - ustawcie filtry na tego spamera
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spamer second warning: Raf256 <r...@g...pl>
Ustawcie filtry na tego spamera.

34. Data: 2001-12-12 23:42:00

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 <r...@g...pl> w artykule
news:Xns91766A017E48rfdfciasdsdj412tr@213.180.128.20 pisze...

> btw. nie mylic jacka vel Dariusza z Jackiem - prawdziwym lekaerzem
piszącym
> na tą grupę

Chyba odwrotnie? Jacek vel Dariusz, a jacek pisze na psp? :)

Pozdr
Daga

35. Data: 2001-12-12 23:54:59

Temat: Re: Czy infradzwieki moga zabijac ?
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doida wrote:

> AFAIR to tak, i nawet wczesniej niz po roku. zrezonuje ci sie jakis organ/blon
> wewnetrzna, peknie i kaput. dla roznych 'flakow' sa rozna czestotliwosci, zdaje
> sie ze miedzy 4 a 10 Hz.

> mnie o tym uczyli na przedmiocie biomechanika, na kierunku robotycznym.
> mozesz jeszcze sprobowac na AWF.

Czy mozna gdzies znalezc materialy z wykladow w internecie ?
Jacek

36. Data: 2001-12-12 23:56:04

Od: h...@p...onet.pl (Doida) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Akustyki IF itd.

mnie o tym uczyli na przedmiocie biomechanika, na kierunku robotycznym.

p.

--
#### _:"|___ _ _:"|___
##[..] | o | o | | o | o |

37. Data: 2001-12-13 00:00:55

Od: Andrzej Lewandowski <l...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Dec 2001 00:54:59 +0100, Dariusz <d...@p...onet.pl>
wrote:

>Czy mozna gdzies znalezc materialy z wykladow w internecie ?
>Jacek

Takie rzeczy sa tajne.

A.L.

38. Data: 2001-12-13 00:37:55

Od: Raf256 <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <d...@p...onet.pl> wrote in

> Ale nawet biorac beben i 2 paleczki, mozesz sam generowac czestos 9 Hz
> To jest 9 uderzen na sekunde.
> Perkusista to potrafi.

aha, czyli jeżeli uderzam pałeczką raz na sekundę do niby generuję 1 Hz, a
jeżeli co godzinę uderzę pałeczką w bęben to wyjdzie poniżej 0,001 HZ ?
ależ brednie...

> Studenci , ktorzy maja glos dostrojony do czestotliwosci rezonansowej
> czaszki egzaminatora moga osiagac bardzo dobre/lub bardzo zle wyniki na
> egzaminie, w zaleznosci jak na taka czestotliwosc reaguje egzaminator.

jasne

> [...]
> rezonansowa i juz wiemy co nas czeka ;)
> A ozieble kobiety ?
> Zadna kobieta nie jest oziebla, tylko partner nie dostrojony,

jeszcze zacznij postować w HTMLu i pisać "buahahaha" / dawać papatki i
będziemy mieli 3 trolów usnetu w jednym ;)

--
Raf256
,--, _ ,- _ _ _
|,-'`_|_|_ `_||_'|_' r...@g...pl
| `\|_| | |_,,_||_|

39. Data: 2001-12-13 00:40:33

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 wrote:

> [...]
> jeżeli co godzinę uderzę pałeczką w bęben to wyjdzie poniżej 0,001 HZ ?

Nie generujesz sinusoidy tylko sygnal dyskretny typu 0-1-0-1-0-1-...
o czestotliwosci pojawienia sie pikow 10 Hz
Kup sobie beben i zabebnij

> jasne

myslisz ze to mozliwe ?

> jeszcze zacznij postować w HTMLu i pisać "buahahaha" / dawać papatki i
> będziemy mieli 3 trolów usnetu w jednym ;)

Widze ze nie jestes dostrojony do swojej partnerki poniewaz zmieniles
temat ;)

40. Data: 2001-12-13 01:18:00

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rezonansowa i juz wiemy co nas czeka ;)
>
> A ozieble kobiety ?
> Zadna kobieta nie jest oziebla, tylko partner nie dostrojony,

teoretycznie fale moga nie byc sinusoidalne ale
jak napisales
impuls=1
'cisza'=0
to sobie wyobraz ze na 1 podnosisz lewa reke kantem do gory a na 0 podnosisz
prawa
nie tworzysz ruchu powietrza miedzy rekami zatem nie tworzysz poziomo fali -
najlepiej sprawdz to w misce. postaw gumowa kaczke po srodku miedzy dwoma
cienkimi okladkami. wyjmuj je prostopadle z wody. a pozniej przesuwaj je
poziomo. wniosek: bez wykonania poziomo drogi nie stworzysz zadnej fali
ktora by mogla poruszyc kaczuszke)
jesli ci chodzi o dosw. z ta membrana co sie posuwa skokowo - to ona sie
posuwa faktycznie, a miedzy jednym skokiem a drugim wystepuja jakas droga i
tak masz funkcje ciagla zlozona z kilku funkcji sin.
to pierdniecie to wlasnie w ulamku sekundy ruch membrany pomiedzy stanami.
nie wiem jak dziala subwoofer ale pewnie podobnie i nadal to sa fale
slyszalne ze wzgledu na fizyczne mozliwosci urzadzenia
w przykladach mylisz czestosc z czestotliwoscia. wibracje bebna napoleona sa
gdzies w srodku - jakies 6000Hz miedzy slyszalnymi 16-16000 Hz. poczytaj moj
post 'krotkie sprostowanie'

no ale nazwij to jak chcesz. jesli uwazasz ze fale z czestotliwoscia 6000Hz
nadawane z !czestoscia! czestotliwoscia 1Hz sa szkodliwe to pomysl, ze
jesliby tak bylo to by ci moglo zaszkodzic chodzenie. moglbys umrzec jeszcze
w kolysce.
ale i tak nie mozesz tego mylic z CZESTOTLIWOSCIA FALI AKUSTYCZNEJ TJ.
1/ODLEGLOSC W CZASIE MIEDZY MAKSIMUM FUNKCJI SIN/PODOBNEJ, np. takiej
trojkatnej /\/\/\/\/\
fali akustycznej a nie _fali_fal_ czy innego falowania

mowiac prosto
jezeli cos zaszkodzilo tym kurczakom to nie infradzwieki z dyskoteki
co najwyzej zlozenie dzwiekow, zsynchronizowanie czestosci z taktowaniem
mozgu - dawka 300Hz co sekunde czy 500Hz co 6 sekund - czyli tragiczny zbieg
okolicznosci, ale to nie infradzwieki
albo infradzwieki 6Hz pochodzace z jakiegos specjalnego zrodla

rozumiesz teraz na czym polega roznica miedzy infradzwiekiem (<16Hz) a
dzwiekiem slyszalnym (16-16000Hz dla czlowieka) powtarzanym 6 razy na
sekunde?
mam nadzieje ze teraz wytlumaczylem wszystko troche jasniej
a mam o tym jakies pojecie (conajmniej tak na 3- :)
pozdrawiam
sleepindog

kupię
pytanko