Czy istnieją środki trwale niszczące wszystkie rośliny ?

1. Data: 2005-08-13 07:28:26

Temat: Czy istnieją środki trwale niszczące wszystkie rośliny ?
Od: "michal" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są środki trwale niszczące wszystkie rośliny ? Polecano mi Randap, ale to
krótko działa i znowu zaczynają wyrastać jakieś trawy. Czy jest coś, co
całkowicie uniemożliwia wzrost roślin przez kilka sezonów ? Myślałem o silnym
roztworze soli kuchennej, ale przecież trawniki w miastach wytrzymują zimowe
solenie jezdni.

2. Data: 2005-08-13 07:33:41

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:
> [...]
> sezonów ? Myślałem o silnym roztworze soli kuchennej, ale przecież
> trawniki w miastach wytrzymują zimowe solenie jezdni.
:))
wybetonuj lub poloz asfalt
bedziesz mial spokoj latami
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2005-08-13 07:53:45

Od: "karolina" <k...@p...onet.plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

ja użyłam Roundapu w dawce parokrotnie większej niż proponują
wszystko padło i nie odrasta :)

4. Data: 2005-08-13 08:03:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

karolina wrote:
> ja użyłam Roundapu w dawce parokrotnie większej niż proponują
> wszystko padło i nie odrasta :)
>
> pozdrawiam
:)))))
kazdy sie bawi jak lubi i umie
ale predzej czy pozniej wiatr nawieje nowe nasionka
lub deszcze wyplucza stare i wyrosna nowe chwasciorki
:)
oczywiscie znowu spryskasz to jakas chemia
a pozniej bedziesz biegala po lekarzach
bo dopadna Ciebie albo domownikow jakies uczulenia czy chorobska
:)))))))

5. Data: 2005-08-13 13:27:04

Od: "Lidia Roda" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
silnym
> roztworze soli kuchennej, ale przecież trawniki w miastach wytrzymują zimowe

Wybuch jądrowy...
Pozdrawiam
Lidka

6. Data: 2005-08-13 13:37:34

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ddk8v1$m7d$1@nemesis.news.tpi.pl karolina
<k...@p...onet.plNOSPAM> napisał(a):
> ja użyłam Roundapu w dawce parokrotnie większej niż proponują
> wszystko padło i nie odrasta :)
>
> pozdrawiam
>
> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

Hejka. Proszę zobaczyc jak nieporządnie wygląda ten mój post.
Po pierwsze pragnę przypomnieć, że nadal obowiązuje zasada odpowiadania
pod tekstem, którego odpowiedź dotyczy oraz cięcia postów czyli zostawiania
tylko tego fragmentu tekstu, na który odpowiadamy.
Po drugie ustawa o ochronie roślin zabrania stosowania pestycydów w
dawkach większych niż zalecane.Takie nieodpowidzialne działanie jest
wykroczeniem i podlega stosownej karze. :-(
Pozdrawiam poważnie Ja...cki

7. Data: 2005-08-13 14:03:44

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wybuch jądrowy...
> Pozdrawiam
> Lidka

Oj chyba nie, beton jest najlepszy.
A rośliny zawsze odrosną, bo wiatr wieje, ptaki sr.. i nasiona się sieją.
Najlepszy jest beton.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

8. Data: 2005-08-13 18:35:57

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po drugie ustawa o ochronie roślin zabrania stosowania pestycydów w
> dawkach większych niż zalecane.Takie nieodpowidzialne działanie jest
> wykroczeniem i podlega stosownej karze. :-(
> Pozdrawiam poważnie Ja...cki

Biczowanie i odjazd z grupy na taczkach.

Pozdrawia solidarnie boletus

9. Data: 2005-08-13 19:14:43

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik michal napisał:
> Czy są środki trwale niszczące wszystkie rośliny ?

Z jakiej planety jesteś ? Na tej nie przystoi tak niszczyć !
Pozdrawiam ziemsko, Barbara

10. Data: 2005-08-14 04:31:52

Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Aug 2005 07:28:26 +0000 (UTC), michal <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
wrote:
> [...]
> roztworze soli kuchennej, ale przecież trawniki w miastach wytrzymują zimowe

Trwale ? Po jakimś czasie zawsze coś odrośnie, ale póki co użyj np.
Herbitoru. Dowiedz się wcześniej czy jest skuteczny w przypadku roślin
które chcesz wytępić.
Nie używaj Randapu, gdyż służy on do przygotowania terenu pod
przyszłą uprawę i z zasady działa krótkotrwale.

Pozdrawiam,
Robert

jakie to drzewo
pila lancuchowa
Do użytkowników kosiarki spalinowej Viking
Proszę o pomoc w wyborze kosiarki
Problem z ognikiem