Re: Czy ja jestem trollem?

From: "m.e.m.~ _|\)" <j...@w...pln>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy ja jestem trollem?
Date: Thu, 24 Feb 2011 00:17:50 +0100

-`@'-

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał

> Wierzę Ci... i współczuję....
> Wiem, że to tylko słowa, ale cóż więcej mogę Ci tutaj zaoferować? Chyba, że
> istnieje coś takiego, co sprawiłoby Ci choć odrobinę radości, to daj
> znać...
> Nie pij, juda, proszę...
> I nie bój się i nie wstydź prosić o pomoc. Daj sobie do tego prawo. I za
> nic się nie obwiniaj. I pozwól innym sobie pomóc. Wiem, że są chwile, gdy
> wszystko wygląda beznadziejnie..., albo nawet w ogóle nie wygląda, bo nic
> nie widzimy... Można zwątpić... Jednak nasi bliscy, i wszyscy ci, którzy
> [...]

No, no, jak tak dalej pójdzie,
to zaraz wyzdrowieję z depresji, alkoholu i w ogóle...
Jak byłem w zakładzie nieprzytomny przez kilka dni,
tzn. w zupełnej malignie i rozstroju, to mnie wyleczyła
taka jedna dziewczyna, jednym słowem, poważnie...
Stanęła w drzwiach obserwacyjnego i je wypowiedziała,
po prostu. No i oprzytomniałem prawie natychmiast
z deszczu pod rynnę... :o/
Miała na imię Katarzyna...
Ech, Czarodziejki...
Dzięki.