Czy ja jestem trollem ?

31. Data: 2011-02-20 23:30:29

Temat: Re: Czy ja jestem trollem ?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

performerka napisał(a):

> Tomciu, ja widze, ze Cie nosi i sie zaraz nie obruszaj. To co chcesz
> przekazac w nickach, bo zapewne coś, równie dobrze mozesz zapodac
> jako zagadnienie Cie trapiace. Jesli musisz, znieniac te nicki, to
> zmieniaj
> ale wiesz, ze ja pisze co mysle, to meczy i tyle. A jak ktos nie
> bedzie chciał
> z Toba zagadać, to zmiana nazwy i wyciek z kfa Ci nie pomoże - ot. No
> o uśmiech prosze
> grzecznie :))))

To wyrażaj się gdzieś indziej, bo strasznie cuchnie..zgnilizną.

32. Data: 2011-02-20 23:35:29

Od: "zagadka: c[\"] + c[\"] = ?" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "performerka" <m...@i...pl> napisał

> [...]

bedzie chciał
z Toba zagadać, to zmiana nazwy i wyciek z kfa Ci nie pomoże - ot. No
-
Nie kłam, Siostra, nie wyciekam z kifa...
Tu nie o to chodzi, ale ok, rozumiem.

zdar
juda.~

33. Data: 2011-02-20 23:38:02

Od: "zagadka: c[\"] + c[\"] = ?" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki za wskazowke, chyba mam taka możliwośc.
> vB

Sam widzisz, że nie jestem złośliwy,
choć bywa troszkę upierdliwy z pytaniami.

No ale sam się doigrałem,
moja Siostra mi wypowiedziała słowo,
którego się po niej nie spodziewałem,
co jednak załatwia sprawę mojej tu obecności.

3msie.Brat
Co złego, to nie ja.

juda.~

34. Data: 2011-02-20 23:39:32

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odkąd napisałeś, że odchodzisz, przybyło jakieś 500 postów. Nie będę Ci
> pisać, co masz robić. Proszę tylko, żebyś to przemyślał - jestem bardzo
> bliska zrobienia tego samego co glob.

Niech żyje KF!
Ale fajowo teraz na psp. :)

35. Data: 2011-02-20 23:45:11

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 00:35, "zagadka: c[\"] + c[\"] = ?"
<j...@w...pln> wrote:
> [...]
> grzecznie :))))
> -
> Nie k am, Siostra, nie wyciekam z kifa...

:))) Ty mie z kifa nie wylatasz, bo ja
pisze z gogla, ale jak widze za kazdym razem
nowy nicki i musze sie zmuszac do myslenia kto to, ale najpierw
dostaje oczoplasu, to ten...cierpie.. tak?
Nom i prosze mie tu nigdzie nie odchodzic :))) tak?
Wszystkich dzis obradorwałeś ładnymi piosenkami tylko nie minie, to
niesprawiedliwe.
A za mna od kilku dni chodzi ta, jak ci sie podoba? :)
http://www.youtube.com/watch?v=EgyaofD0kBQ&feature=f
vwrel
dla mnie eh...

36. Data: 2011-02-20 23:53:38

Od: "zagadka: c[\"] + c[\"] = ?" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "performerka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 21 Lut, 00:35, "zagadka: c[\"] + c[\"] = ?"
<j...@w...pln> wrote:
> [...]

niesprawiedliwe.
A za mna od kilku dni chodzi ta, jak ci sie podoba? :)

Nie potrafie nie zmieniać
nicków ani nie chcę...
Taak, zgoda, niektórzy czytają z Googla,
a to jest męczące...
http://www.youtube.com/watch?v=f4LKlOyC-To
Wybacz.

zdar
juda.~

37. Data: 2011-02-21 00:12:24

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 00:53, "zagadka: c[\"] + c[\"] = ?"
<j...@w...pln> wrote:
> -`@'-
>
> U�ytkownik "performerka" <m...@i...pl> napisa� w
wiadomo�cinews:7763f908-f815-41b6-a40b-d8caffacec0
...@k...googlegroups.com...

> [...]
>
> Nie potrafie nie zmieniaďż˝
> nick�w ani nie chc�...
> Taak, zgoda, niekt�rzy czytaj� z Googla,
C-To
> Wybacz.
>
> zdar
> juda.~

:( no i masz, obraził sie. I tak Cie lubie. dobranoc.
http://www.youtube.com/watch?v=jxlCGB5gzeY&playnext=
1&list=PL1B6E92F51626BBBC

38. Data: 2011-02-21 00:14:22

Od: "katolicyzm -|-" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

> [...]

> zdar
> juda.~

:( no i masz, obraził sie. I tak Cie lubie. dobranoc.

3Msie.Siostra
Przeca ja też Ciebie lubię,
al;e to nie zmienia w niczym tego,
co się stało, bo się nie odstanie.

hej !
juda.~

39. Data: 2011-02-21 00:19:52

Od: "katolicyzm -|-" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "performerka" <m...@i...pl> napisał

http://www.youtube.com/watch?v=ubtER-ECMwg&feature=r
elated

:o)

_|) -`@'-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Życzę zawsze takiej pogody, jakiej najbardziej potrzebujesz.

40. Data: 2011-02-21 01:02:59

Od: "katolicy.zm -|-" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-
Użytkownik "przes`l'anie katolickie

> 18. Zaprawdę, powiadam wam:
> Wszystko, co zwiążecie na ziemi,
> będzie związane w niebie, a co rozwiążecie na ziemi,
> będzie rozwiązane w niebie.
> (BT)

> Zgoda ?
> Jeśli ustalimy, co to jest troll,
> a potem znajdzie się trzech świadków (byle nie Jehowy albo wszystko mi jedno).
> No i jeśli tych trzech świadków wypowie słowo, że jestem złym trollem
> i powinienem odejść, to tak zrobię. A jeśli się nie znajdzie, to
> odwal sie ode mnie, co, Lebowski ?
> :o)

Sorry, Brat, miałeś widać rację,
a w każdym razie stanęło na Twoim.
http://www.youtube.com/watch?v=WFsLr0TB6ik&feature=r
elated

Kurcze, nie lubię przegrywać, no ale się nie zpodziewałem
ciosu w serce i to jakby od tyłu...

Życzę spełnienia marzeń.
Jeśli jednym z nich było, bym zniknął
z psp, no to już się właśnie spełniło.