Re: Czy jecie Nutelle?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Czy jecie Nutelle?
<o5ai1e$jne$1@dont-email.me> <5878ded9$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<o5at52$vkd$1@dont-email.me>
<58792f6a$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<o5bp2s$k5e$1@dont-email.me> <587a4d98$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
<o5dmfl$oj8$1@dont-email.me> <587a5ec9$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
<o5do8a$v1l$1@dont-email.me>
<587aaadf$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<587ab17e$0$15195$65785112@news.neostrada.pl>
<587bf146$0$5164$65785112@news.neostrada.pl> <o5gt3n$7pm$1@dont-email.me>
<587c9083$0$5143$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<587e0e3e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<587e1bc7$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<587e2510$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Tue, 17 Jan 2017 15:32:10 +0100

Ikselka niczego znikąd się nie dowiadując, napisała:

> [...]
wicz-W_pustyni_i_w_puszczy.djvu/221

> U mnie nawet lokalnie drepczą pantarki, więc nie potrzebowałam aż od
> Sienkiewicza się dowiadywać o nich.

To trzeba było tak od razu! A nie powoływać się na powieścidła jakiegoś
gryzipiórka, co to nawet dobrze po polsku nie potrafił! To jemu raczej
lokalnych nauk było trzeba. Gdyby się tego i owego mądrego po sąsiedzku
dowiedział, to kto wie, czy by Skłodowskiej w nagrodach nie prześcignął.

Jarek

--
Nie wszyscy mogą być mądrzy, panie oberlejtnant. Głupi muszą stanowić
wyjątek, bo gdyby wszyscy ludzie byli mądrzy, to na świecie byłoby