Czy jest możliwe zmniejszenie libido?

1. Data: 2004-02-29 14:57:47

Temat: Czy jest możliwe zmniejszenie libido?
Od: ulybka <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Czy popęd seksualny można w jakikolwiek sposób zmniekszyć?

pozdrawiam

ulybka

2. Data: 2004-02-29 16:06:36

Temat: Re: Czy jest możliwe zmniejszenie libido?
Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sa leki - dzialanie ubioczne - jak leki uspokajajace, podaje sie ja np.
pedofilom

Simonto

3. Data: 2004-02-29 17:22:33

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie. Czy popęd seksualny można w jakikolwiek sposób zmniekszyć?
>
>u kobiet zażywanie pigułek anytykoncepcyjnych znacznie wpływa na obniżenie
libido.
p.

4. Data: 2004-02-29 17:56:17

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"ulybka" <u...@g...pl> skrev i meddelandet
> Jak w temacie. Czy popęd seksualny można w jakikolwiek sposób zmniekszyć?

A masz male dzieci? Ktore nie daja spac po nocach? Jak sobie sprawisz, to
zrozumiesz, ze wszystko jest mozliwe ;-)))

Ania

5. Data: 2004-02-29 23:24:12

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapsułki z suchym ekstraktem z korzenia waleriany i szyszek chmielowych
powinny przynieść pewną ulgę...
A o preparat zapytaj w aptece, bo nie bede reklamowal!

KF

6. Data: 2004-03-01 21:47:21

Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

ulybka <u...@g...pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w wiadomości
<oy3g0yr6czmq$.zn2ivzhsxuf3.dlg@40tude.net> datowanej nie 29. lutego 2004
15:57:

> Jak w temacie. Czy popęd seksualny można w jakikolwiek sposób zmniekszyć?

Zażywaniem bromu.

Pzdr,
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

Uzasadnienie leczenia domowym sposobem ;)
Pecherz...
Co mi jest??
Poszukuję dobrego ginekologa
bóle głowy