Czy kobiety mają...

51. Data: 2002-10-04 12:46:49

Temat: Re: Czy kobiety mają...
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Oct 2002 14:19:38 +0200, Sokrates <d...@w...pl> wrote:
:
: Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w
: wiadomości news:slrnapr3c4.4bg.kkulpa@obora.slodki.domek...
: [ciach całość]
:
: Poddaję się!

tak szybko?

dlaczego mezczyzni ostatnio tak szybko sie poddaja? :)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

52. Data: 2002-10-04 12:53:35

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> : Poddaję się!
>
> tak szybko?
>
> dlaczego mezczyzni ostatnio tak szybko sie poddaja? :)

może to cecha płci? a może niewiara we własne siły=kompleks niższości
(meskiej oczywista :))

pozdr. już weckendowo Joanna

53. Data: 2002-10-04 13:00:14

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w
wiadomości news:slrnapr430.4cn.kkulpa@obora.slodki.domek...

> tak szybko?
>
> dlaczego mezczyzni ostatnio tak szybko sie poddaja? :)

Jak nie dociera, w co nie chce mi się wierzyć, to trudno.
Brak mi więcej chęci i pomysłów oraz to, że nie widzę
dalszego sensu takiego ukierunkowania tego wątku.
Sokrates

54. Data: 2002-10-04 13:04:05

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Może czegoś się od Kobiet nauczyli (lepiej późno niż
wcale)
> ;-)))

Właśnie! Właśnie się czegoś nauczyłem:-)))
Sokrates

55. Data: 2002-10-04 13:08:41

Temat: Odp: Czy kobiety mają...
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ank2u1$86e$...@a...dialog.net.pl...
> może to cecha płci? a może niewiara we własne siły=kompleks niższości
> (meskiej oczywista :))

:-) przecież wiadomo faceci zawsze przegrywają bynajmniej Ci, których znam

kurcze jak mi go teraz żal eh te kobietki :-))))))

Sandra

56. Data: 2002-10-04 13:32:52

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Oct 2002 16:06:05 +0200, Qwax <...@...Q> wrote:
: > a jak twoim zdaniem wyglada pytanie wprost? wprost mozesz zapytac
: tylko
: > osobe, o ktorej wiesz, ze tak-a-tak postepuje. o zadnej z osob na
: newsach
: > tego nie wiesz. wiec musisz zadac pytanie ogolne: dlaczego ludzie
: tak
: > postepuja?
: >
: A kobiety to nie ludzie???? Coś nowego w ustach kobiety!!!

ale nie wszyscy ludzie sa kobietami.

: Dlatego zamiast zadawać pytanie "Dlaczego ludzie tak postępują?"
: zadaję pytanie "Dlaczego Kobiety Tak postępują?"
:
: (dlaczego Mężczyźni tak postępują jest mi łatwiej zrozumieć ;-))) )

przypuszczam, ze w opisanej w tym watku sytuacji kobiety maja podobne
powody, zeby sie tak zachowywac, co faceci tak sie zachowujacy.

poczytujac te grupe nie moge oprzec sie wrazeniu, ze pytania typu "dlaczego
kobiety..." najczesciej wyplywaja z tego, ze ktos ma problem ze swoja
matka/zona/kochanka i teraz szuka sobie wyjasnien w "naturze kobiet", aby
tylko uwolnic sie od wysilkow rozwiazywania problemu.

moim zdaniem bardzo wiele (jesli nie wiekszosc) problemow pojawiajacych sie
w zwiazkach to trudnosci w dogadaniu sie miedzy konkretnymi osobami, a nie
"roznice miedzy mezczyznami a kobietami", bez wzgledu na to, jak bardzo
chcielibysmy swoje trudnosci zwalic na biologie i nature wszechswiata. to
bardzo wygodne i swietnie zwalnia od wysilkow zmierzajacych do rozwiazania
tych problemow. no bo przeciez "wszyscy faceci to swinie", wiec po co mam
sie meczyc probami dogadania sie z tym konkretnym?

kasica

57. Data: 2002-10-04 13:44:42

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Oct 2002 16:26:14 +0200, Qwax <...@...Q> wrote:
: Akurat w moim przypadku zazwyczaj wiem dlaczego TŻ się w ten czy inny
: sposób zachowuje. Interesuje mnie natomiast czy jest to cecha
: 'kobieco-ludzka' czy 'ogólnoludzka' (to żebym nie był posądzony o
: szowinizm)

i pewnie w wiekszosci przypadkow uzyskujesz prawdziwa odpowiedz "tak,
niektorzy ludzie/kobiety/mezyczni/dzieci tez tak sie zachowuja".

kasica

58. Data: 2002-10-04 14:06:05

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zadaję pytanie "Dlaczego Kobiety Tak postępują?"

(dlaczego Mężczyźni tak postępują jest mi łatwiej zrozumieć ;-))) )

Pozdrawiam
Qwax

59. Data: 2002-10-04 14:06:55

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

60. Data: 2002-10-04 14:26:14

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sposób zachowuje. Interesuje mnie natomiast czy jest to cecha
'kobieco-ludzka' czy 'ogólnoludzka' (to żebym nie był posądzony o

[Dobra nowina dla Krakowian] GAZETA BEZPŁATNYCH OGŁOSZEŃ DROBNYCH
Bezpieczeństwo naszych dzieci a nadopiekuńczość- uwaga drastyczne
Dziecko w rodzinie
dyskusja ->pl.soc.edukacja.nauczy cielskie
Montessori we Wrocławiu