Czy ktoś wie???

1. Data: 2003-12-01 23:11:52

Temat: Czy ktoś wie???
Od: "Robi" <r...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę - czy ktoś wie może cokolwiek na temat kwiatka o nazwie
łacińskiej "aeschynantus"??? Nigdzie nie mogę znaleźć... Dostałem go w
prezencie i nie chciałbym go zmarnować...

Z góry dzięki!!!

pzdr,
Robi

2. Data: 2003-12-01 23:27:09

Temat: RE: Czy kto? wie???
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Robi

> Mam prośbę - czy kto? wie może cokolwiek na temat kwiatka o nazwie
> łacińskiej "aeschynantus"??? Nigdzie nie mogę znale?ć... Dostałem go w
> prezencie i nie chciałbym go zmarnować...
>
> Z góry dzięki!!!
>
> pzdr,
> Robi

Ktoś wie, to epifit niezbyt łatwy w uprawie :-)
Napisałeś błędną nazwę; to Aeschynanthus-dlatego żadna wyszukiwarka Ci nie
znajdzie.
Wpisz nazwę w Google dowiesz się więcej.
;-) Bogusław

3. Data: 2003-12-01 23:45:24

Od: "Robi" <r...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisałeś błędną nazwę; to Aeschynanthus-dlatego żadna wyszukiwarka Ci
nie
> znajdzie.

No cóż... Taka nazwa widniała na naklejce z OBI...
DZIĘKI!!!!!!!!!

pzdr.

Robi

4. Data: 2003-12-02 03:30:58

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl> wrote in message
-botaniczny.pl...

> Ktoś wie, to epifit niezbyt łatwy w uprawie :-)
> Napisałeś błędną nazwę; to Aeschynanthus-dlatego żadna wyszukiwarka Ci nie
znajdzie.
> Wpisz nazwę w Google dowiesz się więcej.

Na haslo "aeschynantus" Google mowia o 28 stronach i w dodatku sugeruja
poprawna nazwe. Z tym, ze to ostanie to robi tylko wersja angielska Googli.
W przypadku podejrzenia literowki w nazwie radze uzywac wersji angielskiej.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2003-12-02 21:47:17

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a) w wiadomości: ...
>Na haslo "aeschynantus" Google mowia o 28 stronach i w dodatku sugeruja
>poprawna nazwe.

Google co chwile sugeruja mi jakas inna nazwe, tak jakbym nie wiedzial co
wpisuje ;)
Bezmyslna maszyna...

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2003-12-02 22:00:53

Temat: Re: Czy kto? wie??? OT
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a) w wiadomości: ...
>Google co chwile sugeruja mi jakas inna nazwe, tak jakbym nie wiedzial co
>wpisuje ;)

Male sprostowanie:
To altavista a nie google.
Kiedys googli nie bylo i przyzwyczailem sie do niej.

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2003-12-02 22:12:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> Google co chwile sugeruja mi jakas inna nazwe, tak jakbym nie wiedzial co
> wpisuje ;)
> Bezmyslna maszyna...

Program stworzyli myslacy ludzie :-)
Czasem sugestie sa bez sensu, ale czasem sie przydaja.
Mozna nawet uzywac Googli do sprawdzania ortografii angielskiej :-)

Pozdrowienia,
Michal

8. Data: 2003-12-02 22:36:34

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu>
napisał w wiadomości
> [...]

> Program stworzyli myslacy ludzie :-)
> Czasem sugestie sa bez sensu, ale czasem sie przydaja.
> Mozna nawet uzywac Googli do sprawdzania ortografii

Proponuję artykuł z najnowszego Chip'a "Zbyt dobry filtr" -
nie warto ślepo wierzyć wynikom google'a.

Pozdrawiam
Marta

9. Data: 2003-12-03 00:10:21

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Proponuję artykuł z najnowszego Chip'a "Zbyt dobry filtr" -
> nie warto ślepo wierzyć wynikom google'a.

Oczywiscie racja. Niemniej w tej chwili jest to chyba najlepsza wyszukiwarka.
A slepo wierzyc niczemu i nikomu nie nalezy.

Pozdrowienia,
Michal

10. Data: 2003-12-03 00:14:13

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości
> "Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

filtr" -

> Oczywiscie racja. Niemniej w tej chwili jest to chyba
najlepsza wyszukiwarka.

Też z niej korzystam:-)

> A slepo wierzyc niczemu i nikomu nie nalezy.

Oczywiście, piszę o tym, bo czasem ludzie traktują google'a
jak wyrocznię:-)

Pozdrawiam
Marta

Jarkowi by miał co poczytać...