Re: Czy ktokolwiek rozumie...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy ktokolwiek rozumie...
Date: Sat, 10 Jan 2009 21:54:44 +0100

Dnia Sat, 10 Jan 2009 21:41:38 +0100, medea napisał(a):

> No i co wyszło z tych poszukiwań??

Zamówiona. Jest. Śnieżnobiała, taftowa, drapowana pięknie - kopertowo na
biuście, a poziomo, nieco asymetrycznie, na brzuchu i biodrach, szerokaśna
na dole i ... bez żadnych dodatkowych ozdóbek. Bez rękawów, dekolt okrągły,
głęboki, w górę płynnie przechodzacy w zweżające się, u szczytu już bardzo
cienkie ramiączka.
Wybrana w pierwszym sklepie. Wygrzebana przeze mnie z przestrojonego tłoku
na wieszakach, ta i tylko ta od pierwszego wejrzenia - o takiej właśnie
myślałam dla mojej córki. I jaki traf! - po chwili ją mialam w ręce, nie ma
to, jak moje szczęście ;-PPP
Córka też zachwycona, co najważniejsze.
Jeszcze tylko kryte identyczną tkaniną gładkie pantofelki, piękny kremowy z
liściem zielonym kwiat na biodro (tam, gdzie najbardziej schodzą się fałdy
sukni) i do koka identyczny mniejszy, rekawiczki ponad łokcie i - to będzie
TO :-)

> Spóźnię się z tym pocieszaniem zapewne, ale...
> Już niedługo zapewne zaczną Ci podrzucać jakieś małe berbecie i Twój dom
> znów będzie pełen "tupotu małych nóżek". ;)
> Będziesz marzyła o odpoczynku. :)

O matko i córko, muszę się pospieszyć z malowaniem, szydełkowaniem,
drutowaniem, netowaniem, kopaniem w warzywniku, kursowaniem... ogólnie z
MOIM życiem ;-)
Ale nic, jak zostanę babcią, to się z wnusiem/wnusią sfotografuję w bikini
i znowu tu zamieszczę, dla polepszenia formy psychicznej potencjalnych babć
:-D