Czy ktoś...

11. Data: 2012-06-02 21:45:00

Temat: Re: Czy ktoś...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Jun 2012 11:02:23 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Mła widzieć.
>
> Dębska

Tera to juz tak, bo sie pojawił - z opóźnieniem.

12. Data: 2012-06-02 21:54:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Jun 2012 20:10:04 +0200, Flyer napisał(a):

> In article <fkfbcaan3thk.1nxbk5cz8f0r3$.dlg@40tude.net>,
> i...@g...pl says...

> Ja widziałem teraz, zanim zrobiłem "read", na news.neostrada.pl.
> A co? ;> Znów sPiSek?

Aż tak?

13. Data: 2012-06-07 00:56:06

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1eafkrxt27wfq.r2twtu3tpy4q$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> Aż tak?

Tia. To kwestia horyzontu czasowego pamięci, komentarzy
zainteresowanych i emocji piszącego. Gdybyś zrobiła odpowiednią
statystykę, to wyszłoby Ci, że nim większe emocje, tym większe
parcie na tezę, że za skasowaniem [brakiem] postu stoją Ciemne
Siły Adminów [i Polityków ma się rozumieć ;>]. Ja tylko
zablokowałem tezę, zanim zdąrzyłaś ją rozwinąć. ;P

Btw. - w naukach języka obcego zwykło się przyjmować [z pamięci
strzelam], że wystarczy 4-5 tys. słów do spokojnego
porozumiewania się językiem obcym. Jednak sugerowałbym, że
przeciętnie autochtoni porozumiewają się 2 tys. słów, przy czym
aktualnie używane słowa są pochodną słów, z którymi jednostka
się styka [słyszy/czyta]. Wystarczy zmienić jej kanał TV
[jednostce] i potrzymać ją tydzień na nim, żeby zaczęła używać
innych słów i ZAPOMNIAŁA [tzn. pamięta je, ale nie używa]
poprzednich słów.

To czasami kwestia inteligencji/pamięci, a przeważnie kwestia
ekonomii, czyli energii. Było nie było wywodzimy się od
jaskiniowców, którzy posługiwali się małą grupą symboli/zachowań
symbolicznych.

PF

14. Data: 2012-06-07 10:25:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jun 2012 02:56:06 +0200, Flyer napisał(a):

> Ja tylko
> zablokowałem tezę, zanim zdąrzyłaś ją rozwinąć. ;P

Daruj sobie WŁASNĄ teorię spiskową.
--
"@warczyslaw: Jak doprowadzono do tego, że nie można znaleźć asystenta,
który by nie znał

15. Data: 2012-06-08 07:05:43

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <xuatnzz1uc23$.q2na5o6tkpn8$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> Daruj sobie WŁASNĄ teorię spiskową.

Teoria spiskowa istnieje wtedy, gdy nie jest poparta żadnymi
przesłankami. Niestety w Twoim wypadku syndrom Polaka Katolika
prześladowanego przez Ciemne Siły jest zbyt częsty. Zbliżasz się
powoli do punktu, w którym będziesz mówić we własnym domu
szeptem [wiadomo - podsłuchy], a każde przykre zdarzenie
będziesz zrzucać na karb prześladowania.

Btw. słyszałem kiedyś fajną gadkę pacjentki. Mianowicie
twierdziła ona, że ktoś włamuje się do jej domu, bez zostawiania
śladów i kradnie jej a to talerz,a to lampę. Ale kiedyś znalazła
artykuł o podobnym przypadku w gazecie [pewnie w Fakcie albo
Super Expresie - w każdym razie z artykułu wynikało,że to sąsiad
kradł], i powiesiła go na klatce. I od tego momentu włamywacz
włamywał się [nie zostawiając oczywiście śladu włamania] i
podrzucał jej wcześniej ukradzione przedmioty. ;>

PF

Wart Pac pałaca...
Po co religia i etyka.
Biją murzyna!