co się dzieje z serwerem?

1. Data: 2004-01-28 20:29:16

Temat: co się dzieje z serwerem?
Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś oprócz mnie ma jeszcze problemy z serwerem?
Nie widzę większości wiadomości, mam info, ze są niedostępne na serwerze co
jest?
Edyta

1. Data: 2004-01-28 20:30:21

Temat: Re: co się dzieje z serwerem?
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

--
Prosze sobie wyobrazic ze wsadzil mi pan nos w dupe. Pan ma nos w dupie i ja
mam nos w dupie, ale to nie jest to samo!

1. Data: 2004-01-29 09:56:20

Temat: Czy ktoś dostał ode mnie wirusa?
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostaję komunikaty od DEAMONÓW ;), że rozsyłam.
Ktoś z Was dostał coś ode mnie?

Nic nigdzie nie wysyłałam :).
Ostatnio korespondowalam chwilkę z tycztomem ino.
Nie wiem czy już zacząć się formatować ;)

E.

1. Data: 2004-01-29 10:48:59

Temat: Re: Czy ktoś dostał ode mnie wirusa?
Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:bvaldf$civ$1@nemesis.news.tpi.pl> rzekła paszcza
<EvaTM>:
> Dostaję komunikaty od DEAMONÓW ;), że rozsyłam.
> Ktoś z Was dostał coś ode mnie?
>
> Nic nigdzie nie wysyłałam :).
> Ostatnio korespondowalam chwilkę z tycztomem ino.
> Nie wiem czy już zacząć się formatować ;)

nie formatuj
wirusy podszywaja sie pod ciebie jako nadawcę.
przychodzą do kogos po prostu i wklejają sobie np twój adres jako nadawcy
[wzięty z czyjejs ksiązki adresowej na przykład]
więc programy antywirusowe zatrzymując wira,
automatycznie odpowiadaja na adres nadawcy a w zasadzie 'niby_nadawcy'.
czyli w tym przypadku twój.
novarg najpewniej. nieźle zaszalał ostatnio :(

--
Czy jesteś zazdrosny, że Głosy mówią tylko do mnie?

http://trener.blog.pl

1. Data: 2004-01-29 10:54:38

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:bvaodi$1tai$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> novarg najpewniej. nieźle zaszalał ostatnio :(
>
> --
> Czy jesteś zazdrosny, że Głosy mówią tylko do mnie?

To pode mnie też się podszywają. Chociaż jeden nadawca mi się nie podoba,
ciekawe, czy autentyk, czy ktoś wpadł na pomysł, by wdziać cudzy kostium
;-)

enni

1. Data: 2004-01-29 11:04:58

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:bvaopf$44v$1@inews.gazeta.pl> rzekła paszcza <enni>:

> To pode mnie też się podszywają. Chociaż jeden nadawca mi się nie podoba,
> ciekawe, czy autentyk, czy ktoś wpadł na pomysł, by wdziać cudzy kostium

podszywają się automatycznie.
ale też oczywiście może być i tak, że adres nadawcy jest własciwy ;)

--
Na końcu swojego życia pomyślisz sobie, w jaki sposób mogłeś przeżyć
każdy miniony dzień. Wtedy jednak nie będziesz mógł cofnąć czasu.

Marek Aureliusz

1. Data: 2004-01-29 11:12:51

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl>
> [...]

> To pode mnie też się podszywają. Chociaż jeden nadawca mi
> się nie podoba, ciekawe, czy autentyk, czy ktoś wpadł na

Hehe ;)
to przeczytaj: Temat: WYJAŚNIAM :)]

otrzymałem informację, że z mojego adresu
Sender, InterScan has detected virus(es) in your e-mail
attachment.
Date: Thu, 29 Jan 2004 10:49:34 +0100
Method: Mail
From: <e...@g...pl>
To: <a...@f...pl>
File: yesbe.zip
Action: clean failed - deleted
Virus: WORM_MIMAIL.R
został przesłany do Ciebie jakiś plik z wirusem.
TO JEST KŁAMSTWO !!!
Nie znam Ciebie i nie przesyłałem ŻADNEGO PLIKU

;-)
\|/ re:

1. Data: 2004-01-29 11:13:01

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:bvapg5$1u3m$1@news2.ipartners.pl...
> w liter haszczach<news:bvaopf$44v$1@inews.gazeta.pl> rzekła paszcza

> podszywają się automatycznie.
> ale też oczywiście może być i tak, że adres nadawcy jest własciwy ;)

I ciekawe, co tez można by zobaczyć w jego właściwościach, bo jakiś znajomy
;-)
Ha, szykuje mi się nowe hobby ;-)

enni

1. Data: 2004-01-29 11:18:04

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:bvapru$8mi$1@inews.gazeta.pl> rzekła paszcza <enni>:

> I ciekawe, co tez można by zobaczyć w jego właściwościach, bo jakiś
> znajomy ;-)

najczęściej niewiele ;)

--
Karą kłamcy nie jest to, że mu nikt nie wierzy lecz to,
że sam nie potrafi nikomu uwierzyć.

G.B.Shaw

1. Data: 2004-01-29 11:24:04

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> został przesłany do Ciebie jakiś plik z wirusem.
> TO JEST KŁAMSTWO !!!
> Nie znam Ciebie i nie przesyłałem ŻADNEGO PLIKU

Za to znamy się z trojanami, przynajmniej z widzenia. Ciekawe, czy to forma
ciągnięcia za język.

;-)

enni

swiadomosc ktora nic nie zmienia
między psychologią a fizyką - czyli podstawki jetologii stosowanej III
Wystapienia publiczne- trema, stres, fobia (niepotrzebne skreslic)
Istota ŚWIĘTEJ INKWIZYCJI
kambek