Czy ktos ma Lanarte - The bride?

1. Data: 2003-01-02 17:08:49

Temat: Czy ktos ma Lanarte - The bride?
Od: "shira" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos ma moze schemat Lanarte - The bride? Bylabym wdzieczna za
podeslanie. W zamian moge wyslac jakies inne wzory

shira

1. Data: 2003-01-02 17:29:18

Temat: Re: Czy ktos ma Lanarte - The bride?
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podeslanie. W zamian moge wyslac jakies inne wzory
>
> shira

O ile sie orientuje sa 3 rodzajeThe Bride by Lenarte,dziewietnastowieczna
,lata20-30 i wspolczesna.
Wysylam Ci na priv ta romantyczna,w dlugiej sukni-dziewietnastowieczna

Pusia(Białystok)
p...@p...onet.pl

1. Data: 2003-01-02 17:45:12

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "shira" <l...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos ma moze schemat Lanarte - The bride? Bylabym wdzieczna za
> podeslanie. W zamian moge wyslac jakies inne wzory
>
> shira

Wysłane
Pozdrawiam
Mirka

1. Data: 2003-01-03 08:49:08

Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojejku !! a ja mogę prosić i to bardzo bardzo
k...@o...pl

1. Data: 2003-01-03 08:58:42

Od: "Iwona Lorent" <I...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile sie orientuje sa 3 rodzajeThe Bride by Lenarte,dziewietnastowieczna
> ,lata20-30 i wspolczesna.
> Wysylam Ci na priv ta romantyczna,w dlugiej sukni-dziewietnastowieczna
>
> Pusia(Białystok)

A ja "choruję" na wersję 'lata 20-30'. Jeśli ktoś ma, to proszę, proszę...

I.

1. Data: 2003-01-03 12:27:20

Od: "maja" <m...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ,lata20-30 i wspolczesna.
> Wysylam Ci na priv ta romantyczna,w dlugiej sukni-dziewietnastowieczna

dziewczyny, moglabym prosic o te wspolczesna ???
m...@c...pl

1. Data: 2003-01-03 12:50:33

Od: "shira" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pusia(Białystok)
> p...@p...onet.pl
>
> Nie wiedzialam ze sa az 3 rodzje tego obrazka. Czy moglabys mi poslac ta
lata 20,30 bylabym bardzo wdzieczna

shira

1. Data: 2003-01-03 16:49:30

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Babeczki,zeby byla jasnosc,ja posiadam tylko The Bride ta
dziewietnastowieczna....kto nie widzial to jest na przklad na stronce
http://www.sewandso.co.uk/cgi-bin/find/db.cgi ale juz kiedsy ktos prosil o
ta lata20-30 i nie bylo problemu,na pewno ktoras ma w swych przepastnych
czelusciach dyskowych........

Pusia

1. Data: 2003-01-03 16:52:52

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..kto nie widzial to jest na przklad na stronce
> http://www.sewandso.co.uk/cgi-bin/find/db.cgi

....zapomnialam dodac ze oczywiscie trzeba wpisac w wyszukiwarke slowko "The
Bride"

Pusia

1. Data: 2003-01-03 18:26:39

Od: "Władysława Wąsowicz" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

shira <l...@f...onet.pl> napisał(a):

> Czy ktos ma moze schemat Lanarte - The bride? Bylabym wdzieczna za
> podeslanie. W zamian moge wyslac jakies inne wzory
>
> shira

Czy mogę też prosić,tą romantyczną z różą we włosach?/Sara Moon/
lenusia

chce wychaftowac welniane stringi dla chlopaka!
obrus w kwadraciki z Rakam - u
do Maciachowej - sorki za proivate na grupce
pudelko na nici..
Coats - stronka??