Czy ktos podejmie sie tlumaczenia??

1. Data: 2004-05-17 21:44:34

Temat: Czy ktos podejmie sie tlumaczenia??
Od: "Misia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane
Z wielka ambicja siadlam do tlumaczenia " przepisu" na kocyk afganski
(ostatnio ten watek poruszalam). Zaopatrzylam sie w slowniczki posciagane z
waszych stron i klops. Niby do czegos dochodze ale mimo ze juz po polsku nadal
niezrozumiale. Co np ma znaczyc dwa podwojne slupki w kolko przy czym w
nawiasie ze trzy podwojne slupki w kolko? Jakie kolko?
Czy ktoras mila duszyczka, biegla w temacie podejmie sie tlumaczenia
kilkudziesieciu linijek z angielskiego?
Blagam o pomoc bo nie rusze chyba:(
Misia ( ktora wlasnie po trzech miesiacach skonczyla "przeklete" Lanarte) :))))

1. Data: 2004-05-18 05:22:25

Temat: Re: Czy ktos podejmie sie tlumaczenia??
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie chodzi o kółko z łańcuszka z poprzedniego rzędy.Łatwiej by było,
gdyby widzieć zdjęcie.
A czemu Lanarte przeklinasz? Źle się wyszywa?
Gocha

:))))

1. Data: 2004-05-18 16:47:56

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiu,

podeslij mi to, rzuce okiem i zobacze, czy sie wyrobie przed wyjazdami.

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-05-18 17:30:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 17 May 2004 23:44:34 +0200, "Misia" <n...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>Blagam o pomoc bo nie rusze chyba:(
>Misia ( ktora wlasnie po trzech miesiacach skonczyla "przeklete" Lanarte) :))))

oooo, dopiero teraz przeczytalam - jakby co to sluze pomoca

trys
K.T. - starannie opakowana

Dziękuję
magazyn"embroidery and cross stitch"