Czy ktoś przeprosi za wyzwiska?

41. Data: 2012-02-18 21:09:54

Temat: Re: Czy ktoś przeprosi za wyzwiska?
Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hint: aspiryna jest starsza niz 20 lat.

To nie jedz, bo sie zatrujesz. Kazdy lek ma termin przydatnosci
do spozycia.

Nullification

42. Data: 2012-02-18 21:10:54

Od: Krzysiek <k...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Hallo,

Am 18.02.2012 21:11, schrieb Ikselka:
[...]
> Też.
> Ale ziółek mają zabronić :-]

eeeeh tam... zabronic, przeciez to chodzi tylko o nazwe,
oscypkow tez mieli niby zabraniac, a okazalo sie, ze komisarze
nie umieli tego wymowic i dlatego te klopoty. A od czasu
gdy nazywaja sie "Ser zbojecki" mozna bez problemu kupic.
Wiec ziolka tez moze beda sie nazywac >Liscie Merlina nr. 2"
czy cos w tym stylu, przeciwko czarom komisarze nic nie maja.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
k...@a...de

43. Data: 2012-02-18 21:26:44

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@a...de> napisał w wiadomości
e.net...
> [...]
> nie umieli tego wymowic i dlatego te klopoty. A od czasu
> gdy nazywaja sie "Ser zbojecki" mozna bez problemu kupic.
To jak nazwaćzsiadłe mleko, żeby pozwolili sprzedawać (nie mylić z dostępnym
w sprzedaży pasteryzowanym sheisem)

> Wiec ziolka tez moze beda sie nazywac >Liscie Merlina nr. 2"
> czy cos w tym stylu, przeciwko czarom komisarze nic nie maja.

Tylko tu nie chodzi o białą szałwię, a o korę wierzby.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

44. Data: 2012-02-18 21:57:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Feb 2012 21:44:14 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

av6cgq7rhc7ife5630f4/PL40159B1.pdf

http://tiny.pl/hjzw4

> Hint: aspiryna jest starsza niz 20 lat.

Umiesz czytać?
--

XL

45. Data: 2012-02-18 22:01:44

Od: Krzysiek <k...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Hallo,

Am 18.02.2012 22:26, schrieb Chiron:

[...]
> To jak nazwaćzsiadłe mleko, żeby pozwolili sprzedawać (nie mylić z
> dostępnym
> w sprzedaży pasteryzowanym sheisem)

o siadlym mleku nawet nie myslalem, Chcialby to ktos sprzedawac??
Przeciez lepiej byloby sprzedawac mleko od krowy, z tego kto chce,
to bez problemu zrobi sobie siadle, sam pamietam takie z dziecinstwa,
nozem sie go kroilo...
Normalne mleko ze sklepu na siadle sie nie nadaje, wiec raczej...
czy w ogole mozna sprzedawac mleko od krowy??
Raczej nie, no... chyba, ze nazywa sie >Sperma Jedi<, wtedy byloby
po europejsku...

[...]
> Tylko tu nie chodzi o białą szałwię, a o korę wierzby.

Obojetne, jezeli kora, to bedzie "Skora smoka wawelskiego",
przeciez jest tak samo jak za komuny - jedna sie mowi, a drugie
sie mysli i chociaz poeci z urzedu przekonywali, ze mowiac
>partia< mysli sie >Lenin<, to jednak mowiac >partia< myslalo
sie >A chuj wam w dupe< i... jakos to sie krecilo.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
k...@a...de

46. Data: 2012-02-18 22:05:22

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

av6cgq7rhc7ife5630f4/PL40159B1.pdf

> Linka nie dziala, ale buahahahah.
>
> Hint: aspiryna jest starsza niz 20 lat.

Buahahaha.
To najlepiej Ghostowi wychodzi.
I PLONK.
Ciekawe czy w domu i w pracy i wsrod jego znajomych tez sami debile i
idioci? A on najmadrzejszy.
A moze wrecz przeciwnie? Pantoflarzyk. Na przyklad.
Moge se pouzywac, bo tez siedzie w kaefie. Hehe.

47. Data: 2012-02-19 03:21:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-18 21:44, Ghost pisze:

av6cgq7rhc7ife5630f4/PL40159B1.pdf

> Linka nie dziala, ale buahahahah.
>
> Hint: aspiryna jest starsza niz 20 lat.

Hint: patent jest z 1956.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu.
/Oskar Kokoschka/

48. Data: 2012-02-19 07:55:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

av6cgq7rhc7ife5630f4/PL40159B1.pdf

> Hint: patent jest z 1956.

Np to jeszcze weselej. Jak amerykanie i niemcy produkowali wczesniej skoro
ani rusz.

49. Data: 2012-02-19 08:15:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Feb 2012 08:55:33 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

av6cgq7rhc7ife5630f4/PL40159B1.pdf

> Np to jeszcze weselej. Jak amerykanie i niemcy produkowali wczesniej skoro
> ani rusz.

Wystarczy, że nie opatentowali :->
--

XL

50. Data: 2012-02-19 09:57:59

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4f3f799d$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>,
i...@g...com says...

> [...]
> przecież (autora) kasę? Dlaczego te prawa mają wygasać po 70 latach od jego
> śmierci?! To nonsens- często w danym obszarze kulturowym wielu ludziom
> przychodzą do głowy podobne pomysły- potem dany "nastrój" po latach powraca-
> i ktoś tworzy samodzielnie piosenkę- no ale 70 lat wcześniej ktoś inny
> stworzył coś podobnego, o czym ten niewiedział, i- plagiat?!
> O_co_tu_naprawdę_chodzi?
> Lata całe temu, zaraz po wojnie- grupa historyków zajmowała się uznanym za
> zbrodniczy- koncernem IG Farben. Jeśli interesuje Cię, o co chodzi z ACTA -

Zacznijmy od prostego wyjaśnienia - nie jestem osobą
zainteresowaną w sporze.

Drugim wyjaśnieniem będzie to, że wiem, że koncerny "okradają"
wykonawców i nabywców [choć w tym ostatnim przypadku swoje
dorzucają też sprzedawcy - każdy chce zarobić ;>]. Chociaż czy
okradają? Każda ze stron godzi się na warunki umowy. Co najwyżej
koncerny oszukują nabywców oferując im często niby ekstra rzecz,
która po rozpakowaniu okazuje się dziadowska. Ale do wyjaśnienia
tej kwestii są sądy, do których każda osoba czująca się oszukana
może wnieść sprawę.

Trzecią sprawą jest to, że "nieznajomośc prawa szkodzi" -
ściągasz płytę wydaną przez SONY [nie udostępniasz - głupoty nie
zamierzam komentować] - SONY w sądzie ma prawo zasądzić od
Ciebie kwotę utraconych korzyści, ale też nie całych
[opakowanie, produkcja fizycznej płyty, dystrybucja], ale części
- powiedzmy, że Sony wygra - zapłacisz im te 5 złotych i po
sprawie [plus koszty sądowe ;>]. Czyli ACTA jest po części
blefem, bo prawnicy SONY [za których sąd im nie zwróci kasy]
kosztują więcej niż przychód z procesu.

PF

ratujmaluchy - czy rzeczywiście?
Zima
Gdzie znikneły szkoły? To jest jakiś obłęd?
Godnosc Matki Polki
Mentalne kurwy