Czy ktoś wyszywał krzywe domki?

1. Data: 2004-02-10 12:20:04

Temat: Czy ktoś wyszywał krzywe domki?
Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie, czy ktoś już wyszywał krzywe domki. A w szególności chodzi mi
o Tuscan Gardens. Przeglądałam moje zasoby tych wzorków i wszędzie jest
napisane żeby wyszywać na 14 kanwie. A w tej jednej serii (przynajmniej z
tych co mam) pisze żeby użyć: "27 count evenweave (antique white)". O kolor
mi nie chodzi bo pewno i tak bym wzięła jaka będzie. Tylko nie wiem czy
dobrze zrozumiałam że to ma być prawie 2x gęściejsza kanwa niż 14 (
dotychczas moje koty na takiej wyszywałam.)
Trochę mnie przeraża dziubanie na takiej drobnicy , a znowu kiedy wezmę 14
to będzie 2 x większe a tego też nie chce.
Chyba że coś pomieszałam...
podzielcie się doświadczeniem
pozdrawiam
Dodo

1. Data: 2004-02-10 12:51:04

Temat: Re: Czy ktoś wyszywał krzywe domki?
Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> napisał w wiadomości
> [...]
> dobrze zrozumiałam że to ma być prawie 2x gęściejsza kanwa niż 14 (
> dotychczas moje koty na takiej wyszywałam.)
Ja nie wyszywałam, ale z tego co piszesz "27 count evenweave (antique
white)", to po prostu zwykłe gładkie płotno 27ct, czyli gdy krzyżyk
wyszyjesz na 2x2 nitki, to wyjdzie Ci taka sama gestość co Aida 14ct. Więc
chyba możesz to wyszyć na 14-tce i nie będzie różnicy.

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2004-02-10 18:13:04

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agpat" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyszyjesz na 2x2 nitki, to wyjdzie Ci taka sama gestość co Aida 14ct. Więc
> chyba możesz to wyszyć na 14-tce i nie będzie różnicy.

dzięki, nie wiedziałam że tak to jest i takie dzibanie nie bardzo mi się
podobało, ale faktycznie gdzieś widziałam że na innym materiale niż kanwa,
to wyszywali nie po jednej nitce na krzyżyk. Idę zkupić mulinki ;-)
Dodo

top na lato-pytanie
Poszykuje wzorow Lanarte
[barbie] jak uszyć???