Czy ktos zna - Poza Centrum?

1. Data: 2003-09-25 10:15:38

Temat: Czy ktos zna - Poza Centrum?
Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Pierwszy raz na grupie (witam, witam) i od razu konkretne pytanie.

Czy ktos z Was mial kontakt z takim osrodkiem szkoleniowym - Poza Centrum?
Jakies wieksze plusy, minusy?
Dokladniej chodzi mi o "roczne studium pracy z grupami, firmami,
organizacjami i spolecznosciami : taniec z olbrzymem."

Bede wdzieczny za wszelkie informacje na ich temat.
Jakby co ich strona to (moze ktos skojarzy)

http://www.pozacentrum-pop.pl/cykle_szkoleniowe.htm#
taniec_z_olbrzymem

Ps. To zadna reklama, nie znam ich:)

Pozdrawiam

Krzysztof

1. Data: 2003-09-25 17:39:37

Temat: Re: Czy ktos zna - Poza Centrum?
Od: "PSIQ" <wwypler@_ANTYSPAM_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl> napisał:
> Czy ktos z Was mial kontakt z takim osrodkiem szkoleniowym - Poza Centrum?
> Jakies wieksze plusy, minusy?

To placówka związana z Polskim Towarzystwem Psychologii Zorientowanej na
Proces. Poczytaj o samym kierunku na http://pracazprocesem.org/ Pracuje tam
znajome małżeństwo terapeutów (znam ich ze studiów). Są to osoby o
nieposzlakowanej opinii i mocnych kręgosłupach moralnych, bardzo serdeczne i
życzliwe w kontakcie (Zupełnie odwronie niż ja!) Wiem, że mają już spore
doświadczenie i pewną renomę jako terapeuci. Dbają ponadto o regularną
superwizję, dlatego myślę, że możesz zaufać ich ofercie.
PSIQ

Szantaż emocjonalny
RE: "Wielka Prośba " Przeprosiny !!!
HELP!