Czy leki dostaja nóżek?

1. Data: 2001-12-20 13:11:53

Temat: Czy leki dostaja nóżek?
Od: "PiotrMx" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Co prawda jestem lekarzem i czytając niektóre wypowiedzi na tej liście czuje
się nieswojo ale nurtuje mnie jeden problem.
Coraz częściej zdarza się ze pacjenci kupuja w aptekach opakowania lekow
gdzie zamiast 2 jest 1 listek tabletek. Ostatnio jednak zdarzylo mi sie 2x
wizyta pacjentów którzy pokazywali mi puste pudełeczko. Podobno takie
dostali w aptece.
Wczesniej zwalalem takie sytuacje na wybujała wyobraźnię pacjentow ale za
duzo jest takich przypadków. Może moglibyscie mi wyjasnić gdzie może ginąć
zawartość opakowań/ Czy do aptek tez trafiaja puste opakowania?

PiotrMx

2. Data: 2001-12-20 13:39:49

Temat: Re: Czy leki dostaja nóżek?
Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrMx" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> duzo jest takich przypadków. Może moglibyscie mi wyjasnić gdzie może ginąć
> zawartość opakowań/ Czy do aptek tez trafiaja puste opakowania?

Witaj
Czasem zdarza sie ze brakuje pojedynczych tabletek a nawet listkow leku
w opakowaniu, niemniej to rzadka przypadlosc :). Raczej nieczeste jest zeby
producent zapomnial dac lek do pudelka, ale juz widzialem takie przypadki.
Nie mozna wykluczyc ze ktos z pracownikow hurtowni farmaceutycznej czy
pracownikow apteki cos "pozyczyl". Jezeli to sie bedzie powtarzac zwroc
uwage czy pacjeci kupowali leki w jednej aptece czy w roznych.
Pozdrawiam

Wojtex

3. Data: 2001-12-20 16:52:53

Temat: Odp: Czy leki dostaja nóżek?
Od: "Lestat de Lioncourt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PiotrMx <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał...

: Witam!
:
: Co prawda jestem lekarzem i czytając niektóre wypowiedzi na tej
liście czuje
: się nieswojo [...]

Ależ czemu? ;)

L.
---
'Jesteśmy hipopotamy,
wesołe hipopotamy...'

4. Data: 2001-12-20 22:10:11

Od: "Pharmacist" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie zamiast 2 jest 1 listek tabletek. Ostatnio jednak zdarzylo mi sie 2x
> wizyta pacjentów którzy pokazywali mi puste pudełeczko. Podobno takie

A ja ostatnio mialem kilka opakowan Accolate, z nieuszkodzonym pudelkiem
(bez sladu wgniecen) a w srodku blistry byly splaszczone jakby walec po nich
przejechal :-((((((((((( czy ktos z grupowiczow slyszal o czyms takim, mial
taka serie Accolate u siebie??

> Wczesniej zwalalem takie sytuacje na wybujała wyobraźnię pacjentow ale za
> duzo jest takich przypadków. Może moglibyscie mi wyjasnić gdzie może ginąć
> zawartość opakowań/ Czy do aptek tez trafiaja puste opakowania?

Takie Accolate przyszlo wprost z hurtowni, a co ciekawe nie bylo sladu
naruszenia blistra (tak zeby mozna bylo wyluskac tabletki) a pudelko bylo
nietkniete (w ogole nie pomiete) tak ze wygladalo na to ze ktos uszkodzil
sam blistr, ale po uprzednim wyciagnieciu z pudelka, nie ma mowy o
zgnieceniu calego pudelka, bo nie bylo sladow :-(( Przeciekawa sytuacja!!
Pozdrawiam!

5. Data: 2001-12-21 21:34:45

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprościej zgłosic to do wojewódzkiego inspektora farmaceutycznego i
tyle...

Użytkownik PiotrMx <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vso56$n2b$...@n...onet.pl...

6. Data: 2001-12-22 00:16:43

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczesniej zwalalem takie sytuacje na wybujała wyobraźnię pacjentow ale za
> duzo jest takich przypadków. Może moglibyscie mi wyjasnić gdzie może ginąć
> zawartość opakowań/ Czy do aptek tez trafiaja puste opakowania?

na kazdytm etapie mog azniknac:
1. produkcja ('pozyczaja' pracownicy, przepuszczaja tabletkarki)
2. hurtownia - (pozyczaja prac. hurtowni)
3. apteki (moze ktos przez pomylke wydac opakowanie 'napoczete', chociaz nie
zdaza sie to czesto...
4. w dziwnych ukladach pomiedzy lekarzami i farmaceutami moze wystapic
zbywanie w aptekach lekow przeznaczonych na 'darmowe probki lekarskie' -
zawartosci zredukwane, czyli 1/2 opakowania - ale z reguly dokladaja na pelny
stan, czyli z 2 robia jedno cale :-))

adam

7. Data: 2001-12-22 15:19:41

Od: "PiotrMx" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zbywanie w aptekach lekow przeznaczonych na 'darmowe probki lekarskie' -
> zawartosci zredukwane, czyli 1/2 opakowania - ale z reguly dokladaja na

Darmowe probki maja zdaje sie taki napis na pudełku. Czyli te pudełka trudno
byłoby rozprowadzać.

PiotrMx

8. Data: 2001-12-23 19:52:34

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> adam
>
> Darmowe probki maja zdaje sie taki napis na pudełku. Czyli te pudełka trudno
> byłoby rozprowadzać.

teraz tak, ale do niedawna jeszcze nie mialy, albo mialy tlyko nalepki... -
ale od czego inwecja? flamastry, naklejki z cenami etc..?? :-) chociaz
ostatnio jakby mniej...

adam

9. Data: 2001-12-24 19:32:23

Od: "epikur" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze jedza je farmaceuci lekomani??
Przeciez napewno sa to tacy i zaloze sie ze z jakies kilkanascie procent
takich przypadkow to wina farmaceutow

10. Data: 2002-01-04 12:45:22

Od: arjano <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

A ja za to zauwa?y?em podczas pomocy przy odbieraniu towaru w aptece
mamy, ?e witamina C by?a z bonusem ! W blistrze w miejscu gdzie powinna
byae p?asko u?o?ona 1 dra?etka by?y 2 u?o?one pionowo. Wszystko ?adnie
fabrycznie zaklejone od spodu foli? metalow?. Dra?etki nie po?amane, nie
rozkruszone, przestrze? ?e tak powiem "dra?etkowa odizolowana od dop?ywu
powitrza atmosferycznego", czyli po prostu nie naderwana folia.
Zostawiliœmy to sobie jako ewenement do kolekcji, gdzie mamy ju?
strzykawk? oryginalnie zapakowan? bez t?oczka, much? (niestety nie
hiszpa?sk?) w szamponie do w?osów, pust? butelke syropu oryginalnie
zakr?con? z niezerwan? plomb? i najwi?kszy chyba hit : szczoteczk? do
z?bów bez w?osia. Jak widaae producentom zdarzaj? si? ró?ne wpadki...

pozdrawiam

Arjano

jak to w końcu jest
LUMBAGO lub coś w tym stylu
INFORMALINACJA
praca dla biotechnologa
Jaki srodek na regulacje ukladu trawienia?