Czy mi się zdaje .... ?

1. Data: 2007-05-13 00:49:16

Temat: Czy mi się zdaje .... ?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... czy cbnet całkiem wymiękł ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
A swoją drogą i bez zmiatania pod dywan, wpaść pod pociąg - ludzka
sprawa - i nikomu nie życzę - lecz się zdarza w najlepszych rodzinach.
Czasem się zastanawiam - szlag mniet rafił w mniej lub bardziej subtelny
sposób - a tu ktoś sposrzega, iż posty po zbóju nie występują i cedzi
"wymiękł". Bez sensu.

2. Data: 2007-05-13 01:06:16

Temat: Re: Czy mi się zdaje .... ?
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> ... czy cbnet całkiem wymiękł ?

wśród tylu twardogłowych...

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

3. Data: 2007-05-13 08:01:28

Od: "patix" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> ... czy cbnet całkiem wymiękł ?

ciekawe ,że brak Ci akurat Czarka
a nie np. JeT-a ?

czyżby odchyłka z sadyzmu ( strzelanie do JeT-a )
w stronę masochizmu (bycie skopanym przez cb...) ?

dorastasz - idziesz w ślady ett ? :)))

zdrówko
patix

4. Data: 2007-05-13 09:33:41

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

patix napisał(a):
> [...]
> a nie np. JeT-a ?
>
> czyżby odchyłka z sadyzmu ( strzelanie do JeT-a )
> w stronę masochizmu (bycie skopanym przez cb...) ?

Skajując - ciekawe, że właśnie takie masz skojarzenia :)

> dorastasz - idziesz w ślady ett ? :)))

A nie wiem - a co ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2007-05-13 09:57:03

Od: "patix" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skajując - ciekawe, że właśnie takie masz skojarzenia :)

ciekawośc to prowadzi raczej nie do sky-a ?? :))

moje skojarzenia - bo mi np. brak JeT-a

> A nie wiem - a co ?

a no - jeśli to przemiana - to miło bedzie
mieć dwóch ett :))

jednak chwile temu protestowałeś ,że nie chcesz
adoptować z gazebo - więc sam nie wiem jak wy razem

ett (mimo "wycięcia sobie") to wciąż chyba facet ? :)))

zdrówko
patix

6. Data: 2007-05-13 14:17:50

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

patix napisał(a):

> ciekawośc to prowadzi raczej nie do sky-a ?? :))
>
> moje skojarzenia - bo mi np. brak JeT-a

Mnie tam JeT, najbardziej interesuje od "ludzkiej strony" (znaczy jaki
on jest) - ale zdaje się, że on za takim zainteresowaniem nie przepada
:) Choćby nie wiem jak mądre rzeczy wypisywał, choćby jego słowa niosły
treści nieodgadnione bez przekraczania mostu na ośle - to i tak nie da
się owych treści osadzić w realich, jeśli nie daje się wykorzystać
empati do ich czytania. Proste słowo "kurwa mać", co innego oznacza gdy
piszę je ja, co innego gdy pisze je Bluzgacz, co innego gdy nie piszesz
go ty :)

> a no - jeśli to przemiana - to miło bedzie
> mieć dwóch ett :))

Nie ma żadnej przemiany - dementuję :)

> jednak chwile temu protestowałeś ,że nie chcesz
> adoptować z gazebo - więc sam nie wiem jak wy razem
>
> ett (mimo "wycięcia sobie") to wciąż chyba facet ? :)))

Jak go kiedyś spotkam, to go zmacam i ci powiem :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2007-05-13 14:22:14

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> wśród tylu twardogłowych...

eee - ni kumam.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2007-05-13 15:15:13

Od: "patix" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> patix napisał(a):

> Jak go kiedyś spotkam, to go zmacam i ci powiem :)

poczekam - ale czy masz dobrego protetyka ? :)))

tak się zastanawiam i już nie wiem -
te odzywki do gazebo to była tylko kokieteria ??
:))))

zdrówko
patix

ps.
unikaj prawników i nie daj się zwieść
- scena autentyczna - adwokat wychodzi z sali
po przegranej sprawie i mówi do kienta :
"wygraliśmy prawo do apelacji" :))

9. Data: 2007-05-13 15:54:54

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee - ni kumam.

sam widzisz...

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

10. Data: 2007-05-13 16:12:34

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

patix napisał(a):

> poczekam - ale czy masz dobrego protetyka ? :)))
>
> tak się zastanawiam i już nie wiem -
> te odzywki do gazebo to była tylko kokieteria ??
> :))))

jesli moge sie wtracic, od pierwszego mojego tutaj postu (i czytania
wczesniejszego) zauwazylem, ze PD ma sposob wyrazania sie 'po mojemu',
zdaje sie, ze nawet kiedys wtracilem sie wyrazajac swoisty 'burn' jak PD
przycial cbnet'a, zas co do kokieterii to uwazam, ze... poczekam na
odpowiedz :) to kosztuje troche czasu ale nie trzeba nikogo kokietowac
(badz odwrotnie)

--
The Gnome

SENSACJA