Czy moge jeszcze posiac trawę?

1. Data: 2005-10-09 08:58:13

Temat: Czy moge jeszcze posiac trawę?
Od: "..::Michal::.." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dopiero teraz uporalem sie z terenem przed domem. Nawiozlem tam ziemie i
teraz sie zastanawiam czy warto jeszce w tym roku posiac tam trawe?
czy lepiej poczekac do wiosny ?

Jaki gatunek trawy polecacie na "trawnik reprezentacyjny", nisko koszony
itp. ??

dzieki
--
..::Michal::..
GG 69947

2. Data: 2005-10-09 10:13:53

Temat: Re: Czy moge jeszcze posiac trawę?
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy lepiej poczekac do wiosny ?

lepiej poczekac do wiosny,

> Jaki gatunek trawy polecacie na "trawnik reprezentacyjny", nisko koszony
to znaczy, ze nie bedzie sie po nim biegac ? - jast taka odmiana "trawa
gazonowa"
jest bardzo delikatna ale ladnie wyglada i wolno rosnie (nie trzeba czesto
kosic).
Ja mam trawe sportowa, bardzo sobie chwale, bo jest odporna na deptanie :-)
Jesli o nia zadbac tez wyglada pieknie ale kosic trzeba czesto !
pozdrawiam, Bogda

3. Data: 2005-10-09 10:42:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Dopiero teraz uporalem sie z terenem przed domem. Nawiozlem tam ziemie i
> teraz sie zastanawiam czy warto jeszce w tym roku posiac tam trawe?
> czy lepiej poczekac do wiosny ?

Siej. Jesien to najlepszy okres na zakladanie trawnika.
> --
> ..::Michal::..
> GG 69947

Pozdrawia boletus

4. Data: 2005-10-10 11:31:10

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też siałem w październiku i trawka wzeszła ładnie a na wiosnę był już
normalny trawnik. Co do gatunku to polecam coś wolno rosnącego. Mniejszy
kłopot z koszeniem i wyrzucaniem ściętej trawy. Ja kupiłem nasiona
"Wembley" i trawa faktycznie rosła powoli. W ubiegłym roku na innym trawniku
też wysiałem "Wembley" ale od innego dostawcy i ta trawa jest zupełnie inna.
Rośnie jak głupia.
Widać nazwa Wembey może oznaczać całkiem różne mieszanki.
JAck

5. Data: 2005-10-10 15:38:42

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Siej. Jesien to najlepszy okres na zakladanie trawnika.

a wiesz, u mnie na wsi, połowa października to już za późno.
na wiosnę są placki.
z pewnością nie dotyczy to wszystkich gatunków trawy, ale akurat te z
którymi próbowałem siania w październiku nie dawały rady.

moon

6. Data: 2005-10-10 23:22:06

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z pewnością nie dotyczy to wszystkich gatunków trawy, ale akurat te z
> którymi próbowałem siania w październiku nie dawały rady.

Czy to nie przypadkiem podjazdowa
robota Twych wiejskich przyjaciół ?:-)))

Pozdrawia plackowato boletus

7. Data: 2005-10-10 23:48:48

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to nie przypadkiem podjazdowa
> robota Twych wiejskich przyjaciół ?:-)))

przyjaciele już tylko zainteresowani są w hi-tech lub przynajmniej
'satelicie'.
jakaś głupia trawa może tylko zapalić mieszczucha!

moon

A ja jestem dumna
Jabłonki i inne...
trafka rośnie i rośnie ... jaki nawóz na zimę?
Egzotyczne owoce
głogownik i dynia