Czy moze mi ktos powiedziec co to jest

1. Data: 2005-01-17 14:28:10

Temat: Czy moze mi ktos powiedziec co to jest
Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystki damy,

wlasnie znalazlam ponizszy strone w internecie

http://hobbiefrau.de/forum/thread.php?threadid=5997

jest to robienie szydelkiem o dwoch koncach.

Czy moglby mi ktos powiedziec jak to sie nazywa po naszemu
i czy jest jakas literatura ddostepna na ten temat bo wzorki tam
pokazane sa dosyc interesujace.

Pozdrowienia
ikorek

1. Data: 2005-01-17 15:04:41

Temat: Re: Czy moze mi ktos powiedziec co to jest
Od: ala3110/ Alladyna <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@o...pl napisał(a):
> [...]
>
> Czy moglby mi ktos powiedziec jak to sie nazywa po naszemu
> i czy jest jakas literatura ddostepna na ten temat bo wzorki tam

mi to jak nic wyglada na szydelko do sciegu tynezyjskiego,

Alina
a...@t...pl
GG# 2870843

1. Data: 2005-01-17 15:11:33

Od: "Anna Daszkiewicz" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi to wygląda na sploty tunezyjskie. Robione oczywiście szydełkiem
tunezyjskim którego nie mogłam nigdzie dostać w Opolu. W książce "Robótki
szydełkowe" są wzory i nauka tego splotu.

1. Data: 2005-01-17 15:20:00

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@o...pl wrote:
> [...]
>
> Czy moglby mi ktos powiedziec jak to sie nazywa po naszemu
> i czy jest jakas literatura ddostepna na ten temat bo wzorki tam

To odmiana szydełka tunezyjskiego. Po angielsku crochenit, po polsku nie
ma nazwy i nie wiem, czy jest gdziekolwiek osiągalna.
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2005-01-22 16:38:58

Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest to robienie szydelkiem o dwoch koncach.

ja robie to samo szydełkiem zakończonym kulką (tak jak druty). szydelko
takie kosztuje 2.50 zł i jest do nabycia np. w Łodzi - w Grażce.
pozdrawiam
izasz

1. Data: 2005-01-23 15:55:24

Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dzien Dobry,

dziekuje wszystkim dobrym duszyczka za wyjasnienia i pomoc w rozwiazaniu tej
zagadki.

Pozdrowienia
ikorek

> [...]
>
> Czy moglby mi ktos powiedziec jak to sie nazywa po naszemu
> i czy jest jakas literatura ddostepna na ten temat bo wzorki tam

[szydelko/druty] Beret meski
xxx
Katowice - spotkanie - KONKRETY !!!
xxx -- pytanie techniczne
Ciuszki dla niemowlaka-znacie jakies strony?