Czy można?

11. Data: 2008-03-08 22:30:59

Temat: Re: Czy można?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news:fqv3mv$3un$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Roczny przyrost najlepiej jest wyłamywać (skubać), nie ciąć. Robi się to
> szybko zanim pęd się rozwinie i zawiąże pąki czyli w okolicy maja.

Mam swierkowy zywoplot - preferuje ciecie, bo gdybym mial kazdy ped
wylamywac (czy uszczykiwac) to zajeloby mi to o wiele dluzej a dodatkowo
cale dlonie mialbym w zywicy...
W tym przypadku wole ciac :)

Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2008-03-09 00:38:56

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście. Ja mam własne upodobania i usiłuję je łagodnie propagować.
> Najczęściej się nie udaje, ale kropla drąży skałę...

Spokojnie, pomogę Tobie. Dodamy troszkę kwasu.

13. Data: 2008-03-09 03:28:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (bez x)> wrote in message
> [...]
>
> Mam swierkowy zywoplot - preferuje ciecie, bo gdybym mial kazdy ped
> wylamywac (czy uszczykiwac) to zajeloby mi to o wiele dluzej a dodatkowo

Jeżeli to będa nożyce do żywopłotu ostrza też zajdą żywicą, spowoduje to
znaczny wzrost oporów lub całkowite zatrzymanie mechanizmu i możliwe jego
uszkodzenie. Wymyć można denaturatem.

14. Data: 2008-03-09 07:36:06

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widzę specjalnego podobieństwa do świerka, ale jakby go
> dobrze przyciąć ... :-)

Fraktale są piękniejsze od świerka,gdyby dały się posadzić w ogrodzie.
Nie chodzi mi o paprocie,tylko takie kolorowe,jak koguciki na druciku.
Pozdrawiam. Mirzan

15. Data: 2008-03-09 10:00:07

Od: "Adam" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuję wszystkim którzy odpowiedzieli na moje pytanie, i wielkie ukłony
dla pana Michała M. który starał się "nawrócić mnie" z błędnie wybranej
drogi :). Pozdrowienia dla całej rada najwyższa tej grupy.

16. Data: 2008-03-09 11:17:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):

> Dziekuję wszystkim którzy odpowiedzieli na moje pytanie, i wielkie
> ukłony dla pana Michała M. który starał się "nawrócić mnie" z błędnie
> wybranej drogi :). Pozdrowienia dla całej rada najwyższa tej grupy.

No to teraz możesz spokojnie wypierdalać.

17. Data: 2008-03-09 11:56:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> No to teraz możesz spokojnie wypierdalać.

Podszywańce przede wszystkim.

18. Data: 2008-03-09 12:06:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Podszywańce przede wszystkim.

Dokładnie.

Jerzy - Prawdziwy Polak Panslavista

19. Data: 2008-03-09 12:50:48

Od: "Adam" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Idź z Bogiem synu i nie grzesz wiecej :)

20. Data: 2008-03-09 12:57:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):

> Idź z Bogiem synu i nie grzesz wiecej :)

Idź w chuj pojebie i nie wracaj więcej.

najlepszego
dziurawiec wielkokwiatowy
trawa