Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym

1. Data: 2016-07-18 07:38:11

Temat: Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poruszam się na wózku inwalidzkim i trudno jest mi znaleźć tanie i bez barier
archiktektonicznych mieszkanie.
Znalazłem za to parę lokali użytkowych, dostępnych od poziomu ulicy.
Nie chcę w tym lokalu wykonywać żadnych przeróbek, chcę tylko w nim spać.
Czy ktoś z Państwa się orientuje, czy Inspektor Budowlany mógły mnie za to ukarać
Pozdrawiam
Piotr G.

2. Data: 2016-07-25 22:55:32

Temat: Re: Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
Od: Ontos <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2016 o 07:38, i...@g...com pisze:
> [...]
> Czy ktoś z Państwa się orientuje, czy Inspektor Budowlany mógły mnie za to ukarać

https://groups.google.com/d/msg/pl.soc.inwalidzi/-EH
YSoE7oqs/y5tKcfTTkE0J

Skoro na wyspach jest tak super, to dlaczego wróciłeś do tego kraju tak
pełnego zawiści? Żeby zmarnować tu kolejne lata?
Wychodzi na to że to jednak Adam miał rację :P

3. Data: 2016-07-26 09:36:03

Od: "Jacek K." <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-18 o 07:38, i...@g...com pisze:
> [...]
> Czy ktoś z Państwa się orientuje, czy Inspektor Budowlany mógły mnie za to ukarać

nie wiem, ale na przykład w Krakowie, są w kilku przypadkach budowane mieszkania
na poziomie zerowym, zero schodów, a zamiast balkonu jest ogrodzony fragment
trawnika.

Z pozdrowieniami
Jacek K.

karta parkingowa