Czy mozna prosic o zaprzestane wojny religijnej na tej grupie i przeniesienie je na jakis pl.syf.i.inne.debilizmy?

21. Data: 2013-04-25 09:53:09

Temat: Re: Czy mozna prosic o zaprzestane wojny religijnej na tej grupie i przeniesienie je na jakis pl.syf.i.inne.debilizmy?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 kwietnia 2013 22:13:29 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Niom, widzę właśnie po Tobie 3-)

Nie mow ze mnie podgladasz na odleglosc ;P

22. Data: 2013-04-25 14:59:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Apr 2013 00:53:09 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Nie mow ze mnie podgladasz na odleglosc ;P

Tak jak TY wiesz, co mam na myśli - TELEPATIA 333-)
--
XL

23. Data: 2013-04-25 15:39:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 14:59:03 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Dnia Thu, 25 Apr 2013 00:53:09 -0700 (PDT), m...@g...com

> Tak jak TY wiesz, co mam na myśli - TELEPATIA 333-)

Nigdy sie nie przyznam do tego ze wiem (co masz na mysli) ;P

24. Data: 2013-04-25 16:39:33

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 09:47, m...@g...com wrote:
> [...]
ze religijnosc jest zaburzeniem... ;)

> Mnie o to pytasz czy je pier...czy nie? ;P

Ty zasrywasz debilstwem religijnym grupy a nie ja , a kretynizm non
stop sączony jako jedyna prawda, wywoła wkońcu sprzeciw czy na grupie
czy w rzeczywistości.

25. Data: 2013-04-25 16:46:48

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 20:58, m...@g...com wrote:

religijnosc jest zaburzeniem... ;)

> O! I ciebie wreszcie debolu ruszylo?! ;P

Zapraszam na pl.syf.i.inne.debilizmy - tam ci odpowiem :P

> Formalizm paskudna sprawa...

Formalnie masz rację.

Dębska

26. Data: 2013-04-25 17:05:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 16:46:48 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:

> Zapraszam na pl.syf.i.inne.debilizmy - tam ci odpowiem :P

Jesli uznajesz takie miejsce za dobre dla siebie
to powodzenia na nowej drodze... ;P

> Formalnie masz rację.

Wypowiadasz sie jako formalista?
Samokrytycznie dosc - przyznam z uznaniem ;)

27. Data: 2013-04-25 19:23:30

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-25 16:39, LaL pisze:

religijnosc jest zaburzeniem... ;)

> Ty zasrywasz debilstwem religijnym grupy a nie ja , a kretynizm non
> stop sączony jako jedyna prawda, wywoła wkońcu sprzeciw czy na grupie
> czy w rzeczywistości.
ni zmieniaj nicków bo nie ma cie jak wyautować
a elewacje czekają.

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

28. Data: 2013-04-25 20:02:17

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 19:23, ZOŁZA <r...@b...pl> wrote:

religijnosc jest zaburzeniem... ;)

> ni zmieniaj nicków bo nie ma cie jak wyautować
> a elewacje czekają.
>
> --
> jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

Spierdalaj śmieciu.

29. Data: 2013-04-25 21:10:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Apr 2013 06:39:23 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> Nigdy sie nie przyznam do tego ze wiem (co masz na mysli) ;P

A ja do tego, CO JESZCZE tam u Ciebie na odległość widzę 333-)
--
XL

30. Data: 2013-04-25 21:44:46

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 19:23:30 UTC+2 użytkownik ZOŁZA napisał:

religijnosc jest zaburzeniem... ;)

> ni zmieniaj nicków bo nie ma cie jak wyautować
>
> a elewacje czekają.

Jakie elewacje?
Czyzbys byla z banzy?
To bylby numer...hie hie ;P

"Ja dam ci chwałę, a ty dasz ją mnie".
Inkwizycja
Heller o CD i przetrwaniu gatunku ludzkiego
A że nie lubię religijności...
Eschatologia i psychoanaliza.