Czy można przeziębić dziąsło?

1. Data: 2008-10-01 12:40:53

Temat: Czy można przeziębić dziąsło?
Od: "Frank" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ostatnio pojawiła mi się na dziąśle afta. Bolało mocno. Stosowałem różne
preparaty, których skuteczność była raczej średnia. W międzyczasie
przeziębiłem się i ogólnie czułem sie rozbity (katar, kaszel, ból gardła).
Na aftę lekarz przepisał mi nystatyne. Powoli dochodzę do siebie. Afta
zniknęła, ale powrócił silny ból dziąsła. Czy to jakieś przeziębienie
dziąsła?

Pozdrawiam!

2. Data: 2008-10-01 21:59:00

Temat: Re: Czy można przeziębić dziąsło?
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Frank <f...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Na aftę lekarz przepisał mi nystatyne. Powoli dochodzę do siebie. Afta
> zniknęła, ale powrócił silny ból dziąsła. Czy to jakieś przeziębienie

nie mozna przeziebic dziasla.

i.

brak wymiotów/nudności w ciąży
terapia MORA- czy to działa?